ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس استفاده از برنامه‌های بهینه سازی برای افزایش طول عمر باتری را تایید کرد

روز گذشته بنچمارک گیک‌بنچ گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو را به اتهام دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه‌های مخدوش کننده نتایج عملکرد از پایگاه داده خود حذف کرد. اکنون تولید کننده چینی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

روز گذشته بنچمارک گیک‌بنچ گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو را به اتهام دستکاری در نتایج و استفاده از برنامه‌های مخدوش کننده نتایج عملکرد از پایگاه داده خود حذف کرد. اکنون تولید کننده چینی به این موضوع واکنش نشان داده است.

در متن بیانیه ارائه شده از سوی وان پلاس به می‌خوانیم:

اولویت اصلی ما همیشه ارائه تجربه کاربری عالی است. به دنبال عرضه گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در ماه مارس (سوم فروردین‌ماه) برخی از کاربران در مورد مواردی که می‌توانیم طول عمر باتری و مدیریت گرما این دستگاه‌ها را بهبود دهیم را گزارش کرده بودند. در نتیجه این بازخورد، تیم تحقیق و توسعه ما طی چند ماه گذشته، تلاش کرده است تا با تطبیق نیاز پردازنده با مناسب‌ترین توان، عملکرد گوشی‌ها را هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های محبوبی مانند کروم بهینه‌سازی کند. این امر ضمن کاهش مصرف انرژی باعث می‌شود کاربران تجربه‌ای روان داشته باشند. در حالی که این موضوع ممکن است روی عملکرد دستگاه‌ها در برخی از بنچمارک‌ها تاثیر بگذارد اما تمرکز ما همیشه روی این است که بتوانیم عملکرد کلی دستگاه را برای کاربران بهبود بخشیم.

وان پلاس

اگر اخبار مربوط به تولید کننده چینی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که این شرکت با این نوع جنجال‌ها بیگانه نیست. برای مثال، این شرکت پیش از این کدی را در OxygenOS گوشی «وان پلاس 3T» قرار داده بود که هنگام اجرای برخی برنامه‌های بنچمارک، سرعت کلاک پردازنده اسنپدراگون گوشی را افزایش می‌دهد. همچنین این شرکت همین روند را با گوشی «وان پلاس ۵» نیز تکرار کرده است.

البته از برخی جهات، می‌توان گفت مشکل جدید کمی متفاوت است. زیرا این شرکت برای افزایش طول عمر باتری گوشی‌های خود دست به انجام چنین کاری زده است و کاربران تا زمانی که گوشی دیگری با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ نداشته باشند، متوجه این موضوع نخواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی