ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
موبایل

گلکسی S22 احتمالا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی الیمپوس ژانویه ۲۰۲۲ از راه می‌رسد

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند و بعد به سراغ سری گلکسی S22 می‌رود. گزارشی تازه مدعی شده که احتمال استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S22 همچنان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد از جدیدترین گوشی‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند و بعد به سراغ سری گلکسی S22 می‌رود. گزارشی تازه مدعی شده که احتمال استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S22 همچنان وجود دارد و این سنسور توسط شرکت ژاپنی الیمپوس ساخته می‌شود.

یک نشریه کره‌ای در گزارش جدیدی به نقل از چند منبع آگاه بازار می‌گوید گلکسی S22 در ماه ژانویه ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی دوربین اصلی پنج‌گانه‌ای خواهد داشت که از برند الیمپوس بهره می‌برد. الیمپوس یک برند ژاپنی سازنده دوربین و فناوری‌های اپتیکال است که در سراسر دنیا به خاطر کیفیت محصولاتش شناخته می‌شود.

شایعه مربوط به همکاری سامسونگ و الیمپوس اولین بار حدود سه ماه پیش منتشر شد. تاکنون شرکت‌های زیادی در حوزه تولید تلفن‌های هوشمند با برندهای حرفه‌ای سازنده دوربین همکاری کرده‌اند. ولی اگر این همکاری واقعیت داشته باشد، سامسونگ برای اولین بار وارد چنین همکاری مشترکی می‌شود تا دوربین گوشی‌های پرچمدار خود را ارتقا دهد. به‌علاوه، در گزارش امروز گفته شده که گلکسی S22 اولترا هم مثل نسل قبلی از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

البته این که سامسونگ آیا واقعا به همکاری با الیمپوس نیاز دارد یا نه، مشخص نیست. این شرکت خودش قبلا دوربین‌های حرفه‌ای بدون آینه می‌ساخت و در حوزه دوربین‌های موبایلی هم پیشگام است. در نتیجه، به نظر می‌رسد که همکاری با الیمپوس بیشتر از آن‌که جنبه فنی داشته باشد، از حیث بازاریابی صورت خواهد گرفت.

از سوی دیگر، این اولین باری نیست که درباره وجود دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روی گلکسی S22 می‌شنویم. چند روز پیش در گزارشی اعلام شد که سامسونگ این ایده را کنار گذاشته و در گلکسی S22 اولترا هم از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 استفاده می‌کند. ولی گزارش امروز دوباره بر گزارش‌های قبلی دامن زده و باور دارد که این شرکت در پرچمداران ۲۰۲۲ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی