ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زمانبندی خاموشی‌های جدید تهران
تکنولوژی

شرکت توزیع برق برنامه زمانبندی خاموشی‌های جدید تهران را اعلام کرد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برنامه جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه را منتشر کرد. علت خاموشی‌ها تداوم گرمای هوا و افزایش مصرف برق در کشور اعلام شده است. ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۸

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برنامه جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه را منتشر کرد. علت خاموشی‌ها تداوم گرمای هوا و افزایش مصرف برق در کشور اعلام شده است.

در اطلاعیه یاد شده خطاب به ساکنان پایتخت آمده است: «با توجه به تداوم گرمای هوا و افزایش کم سابقه مصرف برق در کشور، از شما تقاضا داریم همچنان با حداکثر صرفه‌جویی ممکن به ویژه خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف ما را در تداوم ارائه خدمات در شرایط فعلی یاری کنید.»

در همین راستا جداول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ تیر ماه منتشر شده که با مراجعه به این لینک می‌توانید آن را مشاهده نمایید. همچنین برای اطلاع از خاموشی‌های احتمالی برق تهران بر اساس نقشه جغرافیایی نیز می‌توانید روی این لینک کلیک کنید. شرکت توزیع برق اعلام کرده که علت قرار گرفتن برخی آدرس‌ها در گروه‌های مختلف، وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور بوده است.

شایان ذکر است که وزیر نیرو، هفته گذشته اعمال خاموشی بدون برنامه و بدون اطلاع قبلی در بخش خانگی را ممنوع اعلام کرد و خطاب به مدیران عامل شرکت‌های توزیع گفت که باید اطلاع‌رسانی درست و دقیق را رعایت کنند.

با این وجود، قطعی‌ها همچنان به بسیاری از کسب و کارها خسارت وارد کرده و در روند زندگی افراد اختلال ایجاد می‌کنند. عده‌ای از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که حتی با اعلام جدول، خاموشی‌ها بر اساس زمانبندی تعیین شده پیش نرفته‌اند و این موضوع شکایات زیادی را برانگیخته است.

در زمان قطعی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت نیز با مشکلات فراوانی مواجه می‌شوند و جزو آسیب‌دیدگان مهم از این قطعی‌ها هستند که چندی پیش در مصاحبه با دیجیاتو، از مصائب این قطعی‌ها بر کسب و کار و مشتریان خود گفتند.

شما چه مشکلاتی در حین خاموشی‌های برق در سراسر کشور روبرو شدید؟ نقطه نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی