ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بانکینو
نرم افزار و اپلیکیشن

گزارش ویدیویی: آشنایی با «بانکینو»؛ نئوبانکی برای تجربه بانکداری کاملا دیجیتالی

نئوبانک‌ها پدیده جدید دنیای بانکداری هستند؛ بانک‌هایی بدون نیاز به شعبه فیزیکی که به صورت کاملا دیجیتالی اداره می‌شوند و تمام پروسه‌های افتتاح حساب و احراز هویت و دریافت وام و ... در آن‌ها به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

نئوبانک‌ها پدیده جدید دنیای بانکداری هستند؛ بانک‌هایی بدون نیاز به شعبه فیزیکی که به صورت کاملا دیجیتالی اداره می‌شوند و تمام پروسه‌های افتتاح حساب و احراز هویت و دریافت وام و ... در آن‌ها به صورت غیرحضوری، آنلاین و از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود، با سرعتی که از بانک‌های سنتی انتظار ندارید.

«بانکینو» که محصول جدید بانک خاورمیانه به شمار می‌آید، به تازگی کار خود را در ایران آغاز کرده و تلاش دارد خدمات متعدد بانکداری دیجیتالی را به شهروندان ارائه کند. با بانکینو می‌توانید زیر ده دقیقه، به صورت غیرحضوری و کاملا رایگان حساب خود را افتتاح کنید.

تمام پروسه افتتاح حساب از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود و برای آن فقط به یک کارت ملی احتیاج خواهید داشت. بعد از ثبت نام و افتتاح حساب هم کارت بانکی بعد از 48 ساعت به درب منزلتان می‌رسد.

یکی از ویژگی‌های مهم بانکینو که وجه تمایز آن با بانک‌های سنتی به شمار می‌رود، امکان درخواست وام غیرحضوری و بدون نیاز به ضامن است. این فرآیند در اپلیکیشن 7 دقیقه طول می‌کشد، و در حال حاضر می‌توانید تا سقف ده میلیون تومان، با بهره سالیانه دو درصد از بانکینو وام دریافت کنید. البته برای اینکه واجد شرایط دریافت وام شوید، امتیازهایتان باید در اپلیکیشن به حد کافی رسیده باشد.

اپلیکیشن موبایل بانکینو به غیر از وام، تمام امکانات روتین یک اپلیکیشن موبایل بانک را به شما ارائه می‌دهد. از کارت به کارت گرفته تا پرداخت پایا و ساتنا و پرداخت قبوض را می‌توانید داخل اپ انجام دهید.

اپلیکیشن بانکینو برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شده که با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توانید آن را دانلود کنید. ضمنا با دعوت از دوستان، می‌توانید بابت هر دعوت موفق از بانکینو 25 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با خدمات این نئوبانک از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای این ویدیو بنشینید.

بانکینو

بانکینو

سازنده: بانک خاورمیانه قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Ehsan Farahani Asil
    Ehsan Farahani Asil | ۲۷ تیر ۱۴۰۰

    بر چه اساس و دلیلی امن نیست. اگه متخص هستید لفطا دلایل فنی و تخصصی اعلام کنید. مشکل ما مردم اینه در مورد پیوند قلب تا زندگی در مریخ باید حتما اعلام نظر کنیم.!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی