ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب‌سایت سامسونگ در روسیه رسما تاریخ مراسم آنپکد بعدی را تایید کرد

تاریخ مراسم آنپکد بعدی سامسونگ پیش‌تر توسط یک رسانه کره‌ای اعلام شده بود، اما حالا وب‌سایت روسی سامسونگ رسما تایید کرده که در تاریخ ۲۰ مرداد باید منتظر رونمایی از محصولات جدید این شرکت باشیم. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

تاریخ مراسم آنپکد بعدی سامسونگ پیش‌تر توسط یک رسانه کره‌ای اعلام شده بود، اما حالا وب‌سایت روسی سامسونگ رسما تایید کرده که در تاریخ ۲۰ مرداد باید منتظر رونمایی از محصولات جدید این شرکت باشیم.

وب‌سایت روسی سامسونگ به‌صورت رسمی تایید کرده که این شرکت ۱۱ اوت مصادف با ۲۰ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ عصر به وقت ایران مراسمی را در وب‌سایت خود پخش می‌کند تا از جدیدترین محصولاتش پرده بردارد. انتظار داریم که در این مراسم شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ باشیم.

اطلاعات مربوط به هر کدام از این دستگاه‌ها پیش‌تر در گزارش‌های متعددی فاش شده است. گلکسی زد فولد ۳ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی از راه می‌رسد. طبق شایعات، این دستگاه حسگر اثر انگشت و دوربین سلفی خود را زیر نمایشگر تعبیه می‌کند. گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند اما مثل گلکسی S21 اولترا شکاف مخصوصی برای میزبانی از قلم نخواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ ۳ تا حدی شبیه نسل قبلی است، اما این بار در بخش خارجی خود از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده می‌کند. همچنین، سامسونگ در طراحی این گوشی از نوعی ترکیب رنگی دوگانه استفاده کرده است. گلکسی زد فلیپ ۳ نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ احتمالا گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک نام دارند و از Wear OS بهره می‌برند. قیمت گلکسی واچ ۴ برای مدل ۴۰ میلی‌متری حدود ۴۱۰ دلار و برای مدل ۴۴ میلی‌متری حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود. گلکسی واچ ۴ کلاسیک هم با قیمت پایه ۵۵۰ دلاری برای مدل ۴۲ میلی‌متری و قیمت ۵۹۰ دلاری برای مدل ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود.

در انتها، احتمالا از گلکسی بادز ۲ هم با طراحی و رنگ‌های جدید رونمایی خواهد شد. این دستگاه قرار است با فناوری ANC در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و سبز به بازار بیاید و قیمتی بین ۲۱۰ تا ۲۳۵ دلار داشته باشد. گلکسی بادز ۲ در هر گوشی از باتری ۶۰ میلی‌آمپر ساعتی و در کیس شارژر از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی