ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سینمامارکت و فیلم گردی با یکدیگر ادغام شدند

پلتفرم تماشای فیلم سینمامارکت بعد از ۷ سال فعالیت پایان کار خود را اعلام کرده و اذعان داشته که کاربران می‌توانند محتواهای این پلتفرم را در مجموعه فیلم‌گردی تماشا کنند چرا که با مجموعه فیلم ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۸

پلتفرم تماشای فیلم سینمامارکت بعد از ۷ سال فعالیت پایان کار خود را اعلام کرده و اذعان داشته که کاربران می‌توانند محتواهای این پلتفرم را در مجموعه فیلم‌گردی تماشا کنند چرا که با مجموعه فیلم گردی ادغام شده است.

کاربران سینمامارکت از یکی دو روز گذشته پس از ورود به این پلتفرم به سایت فیلم گردی هدایت می‌شدند و با پیامی مواجه می‌شوند که از سوی تیم سینمامارکت برای کاربران به نمایش درآمده است. در این پیام کوتاه ضمن تشکر از همراهی کاربران اعلام شده که زین پس سینمامارکت و فیلم گردی با یکدیگر ادغام شدند و یک کد تخفیف صد در صدی برای استفاده از خدمات فیلم گردی نیز به صورت هدیه به کلیه کاربران اعطا شده است تا حق و حقوق آنها تضییع نشود. این متن دقیقا به شرح زیر است:

«از اینکه تا به امروز همراه ما بودید، از شما سپاسگزاریم. به دلایل مختلفی مجبور شدیم تا تصمیم سخت و سرنوشت‌سازی بگیریم و پس از 7 سال همراهی با شما، از اول مرداد ماه، سینمامارکت موجود را خاموش کنیم..ما اعتقاد داریم که ارزشمندی این راه، فقط به دلیل حضور همراهان گرامی همچون شما بود که در هر شرایطی پشت ما را خالی نکردید و به پشتوانه همین همراهی، از این به بعد با «فیلم‌گردی» در خدمت شما خواهیم بود. «فیلم‌گردی» با ارائه محتواهای باکیفیت و روز مناسب کودک و خانواده تلاش می‌کند تا ساعاتی ارزشمند را برای شما همچون «سینمامارکت» به ارمغان بیاورد.»

سینما مارکت به عنوان یک پلتفرم تخصصی پخش مستند شناخته می‌شود و از آذرماه سال گذشته تصمیم گرفت با تغییراتی در سیاست‌های خود به پخش و انتشار سایر محتواها نیز روی بیاورد. این مجموعه پس از ۷ سال فعالیت با فیلم گردی ادغام شده است و محتواهای آن در این پلتفرم قابل نمایش هستند. موسسه سفیرفیلم، خانه مستند انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی نجوای زلال هنر، بانیان اصلی این VOD بودند. شایان ذکر است این پلتفرم در ابتدا یک فروشگاه اینترنتی بود که به تدریج به VOD تغییر کاربری داد.

پلتفرم سینما مارکت در سالهای گذشته به عنوان یک VOD مختص پخش آثار مستند شناخته می‌شد. سینمامارکت با جمع‌آوری آثار کارگردان‌های مطرح و تولیدکنندگان اصلی سینمای مستند ایران مانند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد روایت فتح، مرکز مستند سوره، سفیرفیلم و ... توانسته بود به مرجعی برای دسترسی به تولیدات سینمای مستند ایران تبدیل شود.

سینما مارکت در آذر ماه سال ۱۳۹۹ تغییراتی در سیاست‌های خود داد و محتواهای جدیدی به سایت خود اضافه کرد اما با این وجود کمتر از یک سال از این تغییرات، سینما مارکت ترجیح داده به جای ادامه کار با فیلم گردی ادغام بشود. پخش مستندهای جنجالی مانند ایکسونامی از پلتفرم فیلم گردی نام این VOD را در سالهای گذشته روی زبان‌ها انداخت. فیلم گردی به عنوان یکی از بازیگران اصلی VOD کشور شناخته می‌شود که در ماه‌های اخیر تلاش کرده با ازدیاد محتوای دوبله‌های اختصاصی وارد بازار رقابتی با بازیگران بزرگ این عرصه نظیر فیلیمو و نماوا بشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۴ مرداد ۱۴۰۰

    فیلم گردی واقعا بهتر از فیلیمو هستش
    هم قیمت اشتراکش خیلی مناسب تره هم محتوای بهتری داره، مناسب خانواده هم هستش

مطالب پیشنهادی