ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

رولزرویس گوست تیونینگ منصوری با 720 اسب بخار قدرت و شتاب 4.4 ثانیه معرفی شد

شرکت منصوری در پروژه جدید خود باز هم به سراغ مدلی از رولزرویس رفته و با ارائه یک پکیج کامل برای گوست (Ghost)، امکان شخصی‌سازی نمای بیرونی و داخلی و همچنین ارتقای خروجی پیشرانه را ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

شرکت منصوری در پروژه جدید خود باز هم به سراغ مدلی از رولزرویس رفته و با ارائه یک پکیج کامل برای گوست (Ghost)، امکان شخصی‌سازی نمای بیرونی و داخلی و همچنین ارتقای خروجی پیشرانه را برای دارندگان این سدان اشرافی فراهم کرده است. در صورت سفارش تمامی پکیج‌ها، موتور 6.75 لیتری و V12 گوست توانایی تولید 720 اسب بخار را پیدا کرده و صفر تا صد 4.4 ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

برخلاف سایر پروژه‌ها، در این پروژه منصوری به تغییرات ظاهری خفیف بسنده کرده است. استفاده از قطعات تزئینی مشکی رنگ فیبرکربنی تضاد زیبایی را با رنگ سفید بدنه پدید آورده و جلوه خاصی را به گوست بخشیده است. فلاپ‌ها و رکاب‌های جانبی، کاپوت، دو اسپویلر نصب شده در انتهای سقف و لبه صندوق عقب و همچنین دستگیره درها برخی از مواردی هستند که به رنگ مشکی درآمده‌اند.

در این بین منصوری ترجیح داده از رنگ نارنجی/طلایی ماندارین برای جلوپنجره استفاده کند تا سدان لوکس انگلیسی تمایز بیشتری از همنوعان خود داشته باشد.

در داخل کابین منصوری به جای تم سفید و مشکلی از تم سفید و نارنجی استفاده کرده و بخش‌هایی مثل زیرآرنجی، استراحتگاه دست روی پنل در و فرمان نارنجی هستند؛ ضمن اینکه امکان انتخاب از بین موادی جدید با کیفیت مرغوب‌تر برای مشتریان وجود دارد.

علاوه‌بر این‌ها، منصوری LEDهای با نور ظریف و ملایم را در چند قسمت کابین کار گذاشته تا فضایی توأم با نورپردازی و آرامش برای سرنشینان رقم زده شود.

منصوری در چند مورد از پروژه‌های اخیر خود، بخش فنی را دست‌نخورده باقی گذاشته بود. اما این بار تجدیدنظر کرده و تغییرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را برای موتور رولزرویس گوست تدارک دیده است.

با برنامه‌ریزی مجدد ECU، نصب توربوشارژرهای قوی‌تر و بهره‌گیری از سیستم اگزوز جدید با مبدل کاتالیست بهتر، خروجی موتور 6.75 لیتری و V12 گوست به 720 اسب بخار قدرت و 1020 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است. در حالت استاندارد این موتور حجیم 563 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور دارد.

مکمل تغییرات فنی، یک کاور فیبرکربنی است که روی موتور قرار می‌گیرد

با اتکا به این موتور قدرتمند رولزرویس گوست تیونینگ منصوری قادر است در عرض تنها 4.4 ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر در ساعت برساند. متاسفانه در رابطه با قیمت پکیج منصوری برای گوست حرفی به میان نیامده، ولی بد نیست بدانید این خودرو در حالت استاندارد حدود 330 هزار دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی