ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات کامل شیائومی می میکس ۴ افشا شد

شیائومی فردا از پرچمدار جدیدی به نام می میکس ۴ پرده برمی‌دارد. حالا امروز گزارشی منتشر شده که مشخصات این دستگاه از جمله دوربین سه‌گانه ۱۰۰ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را فاش می‌کند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

شیائومی فردا از پرچمدار جدیدی به نام می میکس ۴ پرده برمی‌دارد. حالا امروز گزارشی منتشر شده که مشخصات این دستگاه از جمله دوربین سه‌گانه ۱۰۰ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس را فاش می‌کند.

مطابق اطلاعاتی که امروز به دست آمده، می میکس ۴ نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با لبه‌های خمیده دارد. این دستگاه از نمایشگری با رزولوشن +FHD معادل ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی و عمق رنگ ۱۰ بیتی استفاده می‌کند. این نمایشگر توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

می میکس ۴ از اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد و با رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 عرضه می‌شود. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند و با شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی سازگار است.

شیائومی می میکس ۴

مدل جدید سری می میکس در بخش سلفی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارد که زیر نمایشگر مخفی شده است. در قاب عقب گوشی هم دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که دربرگیرنده سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HMX با لرزشگیر اپتیکال، لنز ۱۳ مگاپیکسلی Free-Form با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابری و لرزشگیر اپتیکال است.

می میکس ۴ از قابلیت‌های دیگری مثل دو سیم کارت 5G، وای‌فای 6E، درگاه USB-C، بلندگوی استریو Harmon Kardon، ان‌اف‌سی، A-GPS، موتور خطی X-axis، صدای Hi-Res و استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 برخوردار است. ابعاد این دستگاه ۱۶۲.۶۵ در ۷۵.۳۵ در ۸.۰۲ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۵ گرم است. این گوشی در رنگ‌های خاکستری سرامیکی، سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی عرضه می‌شود.

متاسفانه در گزارش امروز به قیمت می میکس ۴ اشاره‌ای نشده، اما در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که این دستگاه از می ۱۱ اولترا گران‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود شیائومی فردا از چند محصول جدید از جمله تبلت‌های سری می پد ۵ و یک بلندگوی هوشمند باکیفیت هم پرده بردارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی