ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر زنده گلکسی زد فولد ۳ و ویدیوی قلم S Pen پرو سامسونگ

پیش از فرا رسیدن مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد، تصاویری واقعی از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده که تصویری کلی از این موبایل تاشو ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

پیش از فرا رسیدن مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد، تصاویری واقعی از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ توسط یکی از منابع آگاه به اشتراک گذاشته شده که تصویری کلی از این موبایل تاشو ارائه می‌دهد. همچنین ویدیویی از قلم S Pen پرو منتشر شده که آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده گوشی تاشو سامسونگ را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. طراحی موبایل با تیزرهای تبلیغاتی و رندرهای قبلی فاش شده مطابقت دارد. هرچند به دلیل عدم رعایت کپی رایت، تصاویر از توییت حذف شده اند. همچنین در تصاویر برخی ویژگی‌های مهم مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و پشتیبانی از قلم S Pen در گلکسی زد فولد ۳ را تایید می‌کند.

به علاوه رنگ‌های زیبای گوشی تاشو سامسونگ از همگام‌ شدن این برند با آخرین مد روز و طراحی را نشان می‌دهد. تنها یک روز با رویداد رونمایی سامسونگ فاصله داریم و دراین مراسم کره‌ای‌ها قصد دارند از گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی کنند، البته شاید محصول متفاوتی را هم در این رویداد ببینیم.

علاوه بر این تیزری کوتاه از قلم  S Pen پرو پیش از رونمایی گلکسی زد فولد ۳ نیز به اشتراک گذاشته شده  که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. از نظر ظاهری این قلم هوشمند مجهز به دکمه‌ای در قسمت جلویی به همراه LED است. البته به نظر می‌رسد تغییر دیگری نیز در قسمت نوک قلم رخ داده که اطلاعات دقیقی در مورد آن در دست نیست.

پیشتر نیز گفته شده بود که قلم S Pen پرو با پشتیبانی از بلوتوث LE، می‌تواند از طریق پورت USB Type-C شارژ شود که در ویدیو هیچ پورتی نمایش داده نشده و ممکن است این پورت در ویدیو قابل رویت نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی