ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ‎۳ رونمایی کرد

امروز سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود دست پر حضور داشت و از دو گوشی تاشو، ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما کره‌ای‌ها به همین محصولات بسنده نکردند و نسخه ویژه آن‌ها را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۳

امروز سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود دست پر حضور داشت و از دو گوشی تاشو، ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما کره‌ای‌ها به همین محصولات بسنده نکردند و نسخه ویژه آن‌ها را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون روانه بازار می‌شوند. تمام محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ در این نسخه ویژه به فروش خواهند رسید.

این اولین باری نیست که سامسونگ با همکاری تام براون از نسخه ویژه محصولاتش پرده برمی‌دارد و در گذشته هم شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم. این محصولات در نسخه تام براون نه تنها از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برند، بلکه لوازم جانبی مخصوص به خودشان را هم دارند که روی تمام آن‌ها می‌توانیم امضای کاری تام براون را ببینیم.

این محصولات در مقایسه با نسخه‌های استاندارد قیمت بالاتری دارند و در شمار محدود‌تری هم روانه بازار می‌شوند. علاوه بر این، تنها در برخی بازارها به فروش می‌رسند.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، مشخصات فنی نسخه تام براون با نسخه استاندارد تفاوتی ندارد و کاربران به مشخصات یکسانی دسترسی پیدا می‌کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ ۴ و حتی قلم S Pen‌ را هم ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی