ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌پی از کروم‌بیس آل این وان، کروم‌بوک جدید و یک مانیتور ۲۴ اینچی رونمایی کرد

اچ‌پی دو کامپیوتر جدید با کروم اواس را به خط تولید محصولات مصرفی خود اضافه کرده که اولی با نام Chromebase AiO، یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر چرخشی و دومی با نام Chromebook ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

اچ‌پی دو کامپیوتر جدید با کروم اواس را به خط تولید محصولات مصرفی خود اضافه کرده که اولی با نام Chromebase AiO، یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر چرخشی و دومی با نام Chromebook x2 11 دستگاهی هیبریدی با قابلیت تبدیل شدن از لپ‌تاپ به تبلت است. این شرکت همچنین از یک مانیتور ۲۴ اینچی USB-C با گواهی Works with Chromebook هم پرده برداشته است.

اچ‌پی این محصولات را برای دانشجویان، خانواده‌ها و مصرف‌کنندگان عادی عرضه می‌کند. Chromebase AiO و Chromebook x2 11 از ماه جاری میلادی با قیمت پایه ۵۹۹ دلار عرضه می‌شوند. مانیتور M24fd USB-C هم از ماه اکتبر با قیمت ۲۴۹ دلار از راه می‌رسد.

اچ‌پی کروم‌بیس آل این وان

این دستگاه یک کامپیوتر آل این وان با نمایشگر چرخشی است که صفحه آن می‌تواند بین حالت افق و عمودی جابه‌جا شود. کروم‌بیس آل این وان صفحه‌ای ۲۱.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و با پردازنده اینتل پنتیوم گلد یا Core i3 نسل دهم عرضه می‌شود. مدل پایه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی eMMC و مدل رده بالا با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در دسترس قرار می‌گیرد.

این محصول بلندگوی دوگانه ۵ واتی با بدنه آلومینیومی و چهار درگاه شامل دو درگاه USB-C و دو درگاه USB-A دارد. کروم‌بیس آل این وان به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و نمایشگر آن می‌تواند تا ۲۰ درجه عقب برود.

اچ‌پی کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱

این کامپیوتر یک تبلت ۱۱ اینچی است که با مغناطیس به کیبورد و استند وصل می‌شود تا تجربه‌ای شبیه لپ‌تاپ را به ارمغان بیاورد. کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱ از پردازنده اسنپدراگون 7c استفاده می‌کند و اچ‌پی مدعی است که عمر باتری آن به ۱۱ ساعت می‌رسد.

نسبت تصویر نمایشگر ۳:۲ و رزولوشن آن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و دو درگاه USB-C دارد. کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱ از کارت‌خوان حافظه بهره می‌برد و به حسگر اثر انگشت مجهز است. این دستگاه هم در بخش سلفی از دوربین ۵ مگاپیکسلی و در قاب عقب از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

کروم‌بوک ایکس ۲ ۱۱ با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. مدل LTE همین دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.

مانیتور اچ‌پی M24FD USB-C

مانیتور ۲۴ اینچی اچ‌پی برای اتصال آسان به لپ‌تاپ‌های کروم اواس از گواهی Works with Chromebook بهره می‌برد. این دستگاه علاوه بر درگاه USB-C، دو درگاه USB-A هم برای لوازم جانبی دارد. M24FD پنل IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و اچ‌پی می‌گوید زاویه دید افقی و عمودی آن به ۱۷۸ درجه می‌رسد. این محصول از AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن حداکثر ۷۵ هرتز است.

حداکثر روشنایی M24FD تا ۳۰۰ نیت اعلام شده و ۹۹ درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. استند این دستگاه شبیه کروم‌بیس آل این وان است اما اجازه تنظیم از منفی ۵ تا مثبت ۲۵ درجه را می‌دهد، البته ارتفاع آن قابل تنظیم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی