ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌پی از چند لپ‌تاپ و سیستم آل این وان جدید با ویندوز ۱۱ رونمایی کرد

اچ‌پی امروز از چند محصول جدید از جمله یک تبلت، دو لپ‌تاپ و چند کامپیوتر رونمایی کرد که همگی آن‌ها ویندوز ۱۱ دارند ولی گل سرسبدشان لپ‌تاپ جدید HP Spectre x360 16 با نمایشگر ۱۶ ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

اچ‌پی امروز از چند محصول جدید از جمله یک تبلت، دو لپ‌تاپ و چند کامپیوتر رونمایی کرد که همگی آن‌ها ویندوز ۱۱ دارند ولی گل سرسبدشان لپ‌تاپ جدید HP Spectre x360 16 با نمایشگر ۱۶ اینچی است.

لپ‌تاپ اچ‌پی اسپکتر x360 16 نمایشگری با وضوح ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. این دستگاه از وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p استفاده می‌کند که می‌تواند گزینه خوبی برای تماس‌های ویدیویی باشد. دوربین اسپکتر x360 16 از چند قابلیت هوش مصنوعی از جمله Autoframe بهره می‌برد که باعث می‌شود دوربین کاربر را دنبال کند.

اسپکتر x360 16 از پردازنده اینتل Core i7-11390H به همراه گرافیک مجتمع Iris Xe بهره می‌برد. این لپ‌تاپ از ماه اکتبر با قیمت ۱۶۳۹ دلار به بازار می‌آید.

محصول بعدی کامپیوتر آل-این-وان Envy 34 است که نمایشگری ۳۴ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح 5K دارد. اچ‌پی می‌گوید این دستگاه اولین کامپیوتر آل-این-وانی است که دوربین مغناطیسی قابل جداسازی دارد و از گرافیک سری جی‌فورس RTX 30 بهره می‌برد. این دستگاه هم از ویندوز ۱۱ برخوردار است.

توجه داشته باشید که خود دستگاه فقط یک دوربین قابل جداسازی دارد که مشابه تصویر بالا در نقاط مختلف بدنه قابل کارگذاری است. افزون بر این، خود نمایشگر هم قابلیت چرخش به بالا و پایین دارد. HP Envy 34 AiO از اکتبر امسال با قیمت ۱۹۹۹ دلار به بازار می‌آید.

اچ‌پی همچنین از یک تبلت ۱۱ اینچی دومنظوره رونمایی کرده که محصولی ارزان با کارکردهای متناسب است. این دستگاه برای اولین بار از دوربین قابل چرخش استفاده می‌کند و نخستین تبلتی است که دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و با ویندوز ۱۱ از راه می‌رسد. نمایشگر تبلت اچ‌پی گواهی ISA دارد که باز هم اولین نمونه در نوع خود است. وضوح این نمایشگر به 2K می‌رسد و در هر دو حالت افقی و عمودی قابل استفاده است.

همان‌طور که می‌بینید، کیبورد هم می‌تواند از هر طرف به این تبلت وصل شود. تبلت ۱۱ اینچی اچ‌پی از پردازنده اینتل پنتیوم N6000 به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این محصول از ماه دسامبر با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار می‌آید.

مانیتور اچ‌پی Pavilion

محصول دیگری که اچ‌پی معرفی کرده یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با چیپست اسنپدراگون 7c Gen 2 است که از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند. این دستگاه اولین کامپیوتر آرم اچ‌پی است که از ماه اکتبر به بازار می‌آید، اما هنوز قیمت آن اعلام نشده است. اچ‌پی همچنین سه آل-این-وان جدید دیگر با اندازه‌های ۲۳.۸ اینچی، ۲۷ اینچی و ۲۷ اینچی Pavilion دارد که همگی از پردازنده رایزن 5000 U-series استفاده می‌کنند. دو مدل اول با قیمت ۷۴۹ دلار و مدل Pavilion با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

آخرین محصولات سخت‌افزاری اچ‌پی دو مانیتور جدید به نام‌های HP U32 4K HDR و M34d WQHD Curved هستند که هر دو از ماه اکتبر با قیمت ۴۹۹ دلار به دست علاقه‌مندان می‌رسند. این شرکت از عرضه مجموعه نرم‌افزاری HP Palette هم خبر داده است. این مجموعه شامل برنامه‌هایی مثل HP Duet و Quick Drop است که دومی به شما اجازه می‌دهد فایل‌هایی با حداکثر حجم ۵۰ مگابایت را بین گوشی و کامپیوتر جابه‌جا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی