ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عبور اوپو رنو ۶ از ۱۵۰ تست مقاومت دربرابر نفوذ آب و سقوط [تماشا کنید]

اوپو با هدف ارتقا سطح کیفی محصولات خود، گوشی رنو ۶ را در معرض ۱۵۰ تست مختلف برای بررسی میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و سقوط، دوام دستگاه و سایر مولفه‌ها قرار داده است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

اوپو با هدف ارتقا سطح کیفی محصولات خود، گوشی رنو ۶ را در معرض ۱۵۰ تست مختلف برای بررسی میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و سقوط، دوام دستگاه و سایر مولفه‌ها قرار داده است. ویدیوهایی از این تست‌های انجام شده اوپو روی این موبایل به اشتراک گذاشته شده است.

این تست‌ها در آزمایشگاه شرکت که درهند انجام شده است تا برخی مولفه‌های کیفی دستگاه مانند آزمایش‌های محیطی، میزان تحمل فشار مکانیکی، دوام و مقاومت کلی گوشی Reno6 را مورد آزمایش قرار دهد. ویدیوی مربوط به مقاومت در برابر سقوط و آب را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

«تسلیم عارف» نایب رئیس و سرپرست بخش تحقیق و توسعه اوپو در رابطه با این تست می‌گوید:

ما متعهد هستیم که کیفیت گوشی خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی برای کاربران فراهم کنیم و همه محصولات ما به دنبال تلاش‌های خستگی ناپذیر در جهت آزمایش کیفیت آن‌ها تولید می‌شوند. تمرکز ما این است دستگاه‌هایی به کاربران خود ارائه کنیم که حتی (ویژگی‌های آن) از الزامات مربوط به دوام آن‌ها نیز فراتر رود.

برخی از مهم‌ترین آزمایش‌های انجام شده روی گوشی Reno6 شامل آزمایش‌ نفوذ آب و سقوط می‌شود. طبق ویدیو ارائه شده، اوپو برای بررسی استقامت فیزیکی گوشی خود، آن را ۲۴ دفعه از ارتفاع ۱.۵ متری به پایین می‌اندازد. علاوه بر این، شرکت چینی برای آزمایش مقاومت گوشی خود در برابر آب، آن را به مدت ۳۰ ثانیه در عمق ۲۰ سانتی متری آب انداخت.

در آزمایش‌های محیطی نیز، این شرکت عملکرد گوشی موبایل خود در دماهای مختلف را مورد آزمایش قرار داد. اوپو به این منظور گوشی رنو ۶ را به مدت یک هفته در دمای حدود منفی۴۰ درجه سانتی گراد و همچنین شرایط بسیار گرمی مانند ۷۵ درجه سانتی گراد قرار دادند. در موارد استاندارد این صنعت، شرکت‌های تولیدکننده دیگر گوشی‌های خود را تنها به مدت ۳ روز تحت آزمایش‌های محیطی انجام می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی