ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی یک سیستم ویجت شبیه به iOS را برای MIUI آزمایش می‌کند

شیائومی در مراسم معرفی گوشی می میکس ۴، از رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition هم رونمایی کرد. اگرچه شیائومی از عدم وجود قابلیت جدیدی در این رابط کاربری خبر داد، اما این کمپانی در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

شیائومی در مراسم معرفی گوشی می میکس ۴، از رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition هم رونمایی کرد. اگرچه شیائومی از عدم وجود قابلیت جدیدی در این رابط کاربری خبر داد، اما این کمپانی در سکوت خبری تصمیم به استفاده از سیستم ویجت جدیدی مشابه iOS در MIUI گرفته است.

چینی‌ها در حال آزمایش یک سیستم ویجت جدید هستند که توسط جدیدترین نسخه بتای اپ Vault و گالری MIUI فعال می‌شود. در حال حاضر جدیدترین نسخه بتای این برنامه‌ها روی دستگاه‌های مجهز به بیلد بتای MIUI مبتی بر اندروید ۱۱ قابل نصب است. بنابراین در حالی که این سیستم بخشی از رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition به نظر می‌رسد، می‌توان آن را روی نسخه بتای MIUI 12.5 هم آزمایش کرد.

سیستم ویجت MIUI

طبق اطلاعات منتشر شده، کاربران می‌توانند ویجت‌های را با ابعاد ‍۲ در ۲، ۴ در ۲، ۴ در ۴ و ۲ در ۳ در هوم اسکرین قرار دهند. قابلیت جدیدی به نام «Widget Store» در سیستم جدید وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق آن ویجت‌ها را در هرجای صفحه قرار دهند. شیائومی همچنین یک اپ ویجت سیستمی معرفی کرده که امکان استفاده از قابلیت‌های جدید را فراهم می‌کند.

این سیستم ویجت جدید MIUI از ۲۶ مرداد تا ۲۸ مهر مورد آزمایش قرار می‌گیرد، بنابراین به نظر می‌رسد کاربران مخصوصا در بازار جهانی باید چندین ماه تا دسترسی به ویجت‌های جدید MIUI صبر کنند. در کنار شیائومی، گوگل هم هسته سیستم ویجت‌ها را در اندروید ۱۲ بروزرسانی کرده. ظاهرا استفاده بیشتر از ویجت‌ها در سیستم عامل iOS باعث شده شرکت‌های فعال در زمینه محصولات اندرویدی توجه بیشتری به ویجت‌ها نشان دهند.

سیستم ویجت MIUI

این احتمال وجود دارد که سیستم ویجت جدید شیائومی همراه با رابط کاربری MIUI 13 در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد و بتوانند از آن استفاده کنند، هرچند با توجه به معرفی نسخه جدید MIUI 12.5، نمی‌دانیم چینی‌ها چه برنامه‌ زمانی برای نسخه بعدی MIUI‌ درنظر گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Cenaq2006
    Cenaq2006 | ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

    من نسخه ازمایشی برنامه گالری و app vault رو نصب کردم . (از سایت APK mirror )ولی روی نوت ۹ پرو با می یو ای ۱۲ باگ داشت .

مطالب پیشنهادی