ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Adventure Reborn؛ کشف یک راز سر به مهر

بازی Adventure Reborn یکی از عناوین ماجراجویی است که به تازگی منتشر شده و یک داستان جذاب و پر چالش را روایت می‌کند. داستان بازی درباره‌ی دختری به نام Hope است که پدر و مادرش ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بازی Adventure Reborn یکی از عناوین ماجراجویی است که به تازگی منتشر شده و یک داستان جذاب و پر چالش را روایت می‌کند. داستان بازی درباره‌ی دختری به نام Hope است که پدر و مادرش را ربوده‌اند و در تلاش است تا دوباره به آغوش خانواده برگردد.

داستان بازی که در فضایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد به همین سادگی هم نیست زیرا او در راه یافتن خانواده‌اش متوجه می‌شود که والدینش توسط یک گروه خطرناک دزدیده شده‌اند و با رازهای تاریکی از گذشته روبرو می‌شود که حقایق زیادی را آشکار می‌کنند.

همین‌طور که Hope در دنیای ترسناک جلو می‌رود با کسی به نام دکتر فرانک آشنا می‌شود که به نظر می‌رسد در شکل گیری اوضاع فعلی نقش پررنگی دارد اما اینکه هدفش چیست و چرا یک گروه خطرناک از او حمایت می‌کنند مشخص نیست و شما باید با حل پازل‌ها به جواب این سوالات برسید.

نام کاراکتر اصلی Hope به معنای امید است که کاملا هوشمندانه انتخاب شده. در طی داستان او با افراد مختلفی روبرو می‌شود که از دست دکتر فرانک و گروهش مخفی شده‌اند و به کمک نیاز دارند و Hope کسی است که در نهایت به دادشان می‌رسد.

گیم‌پلی بازی Adventure Reborn در سبک پازلی ساخته شده و با کنترل‌های ساده‌ای همراه شده که به مهارت‌های گیمینگ به خصوصی نیاز ندارند؛ با این حال در ابتدای بازی یک بخش آموزشی وجود دارد که نحوه‌ی حرکت کاراکتر، جمع‌آوری و استفاده از آیتم‌ها را برای بازیکنان توضیح می‌دهد.

بر خلاف ساده بودن کنترل‌ها، پازل‌های بازی از منطق قوی و پیچیده‌ای پیروی می‌کنند که باید برای حل کردن آن‌ها حسابی خلاقیتتان را به چالش بکشید. تعداد پازل‌ها رضایت بخش است اما احتمالا در آپدیت‌های بعدی، فصل‌های بیشتری به داستان اضافه می‌شوند که به معنای پازل‌های بیشتر است.

نکته‌ی جالب درباره‌ی گیم‌پلی این است که می‌توانید چند بار بازی را تجربه کنید زیرا هر تصمیم شما در روند داستانی تاثیر می‌گذارد و مسیر روایت را تغییر می‌دهد بنابراین با تصمیم‌های مختلف، تجربه‌های مختلفی از بازی خواهید داشت. مدت زمان گیم‌پلی بازی در هر فصل داستانی کوتاه است اما همانطور که گفتیم با هر آپدیت فصل‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند.

با توجه به این که داستان بازی ماجراجویانه است اما اکشن نیست، مهم‌ترین عامل برای جذب بازیکنان برانگیختن احساس کنجکاوی است و سازندگان این بازی با صدای پس زمینه کمی ترسناک و فضاسازی بسیار دقیق شما را کاملا به قلب یک دنیای مرموز و خطرناک می‌برند. استفاده از هندزفری کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتری از بازی داشته باشید.

استودیوی بازی‌سازی مستقل Dali Games منحصرا بر روی ساخت بازی‌های ماجراجویانه تمرکز کرده و عنوان موفقی مثل Lucid Dream را در کارنامه‌اش دارد بنابراین منطقی است که اگر طرفدار بازی‌های ماجراجویی هستید حتما به بازی Adventure Reborn سری بزنید.

فارغ از این مسئله بازی Adventure Reborn پازل‌های متنوع، گرافیک با کیفیت و داستان پرکششی دارد که می‌تواند ساعت‌ها سرگرمتان کند. بازی فعلا برای سیستم‌عامل iOS منتشر نشده است اما احتمالا عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی اندروید می‌توانید از لینک‌های انتهای مطلب استفاده کنید.

Adventure Reborn

Adventure Reborn

سازنده: Dali Games: adventure games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 72 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی