ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ متوقف می‌شود

سامسونگ پارسال در برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، Pay، آب و هوا و Themes نمایش تبلیغات را آغاز کرد اما این مسئله اعتراض کاربران را در پی داشت. حالا مدیر این شرکت وعده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

سامسونگ پارسال در برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، Pay، آب و هوا و Themes نمایش تبلیغات را آغاز کرد اما این مسئله اعتراض کاربران را در پی داشت. حالا مدیر این شرکت وعده داده که تبلیغات به‌زودی از این برنامه‌ها حذف می‌شوند.

«تی‌ام رو»، مدیر و رئیس کسب و کار ارتباطات موبایلی سامسونگ در خلال جلسه‌ای با کارمندان این شرکت در پاسخ به سوالی در این باره که چرا اپ‌های اختصاصی سامسونگ تبلیغات دارند، گفت تبلیغات در نسخه‌های آتی سامسونگ Pay، سامسونگ Themes، سامسونگ Weather و غیره حذف می‌شوند. او یادآور شد که سامسونگ به بازخورد کارمندان و کاربران گوش فرا می‌دهد.

آقای «رو» گفت: «ما به دنبال فرصت‌های رشد جدید در حوزه‌های محتوا و خدمات تبلیغات نظیر حوزه بازی‌ها و رسانه بوده‌ایم تا تجربه اکوسیستم یکپارچه گلکسی را تقویت کنیم. مهم‌ترین ماموریت ما این است که بر همین اساس حس نوآوری را به تجربه مصرفی کاربران بیاوریم.»

سامسونگ می‌گوید صراحت و رک‌گویی کارمندان قطعا برای رشد و توسعه شرکت ضروری است. این کمپانی به‌زودی قرار است از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری One UI حذف تبلیغات از اپلیکیشن‌های خود را شروع کند، اما دقیقا اعلام نشده که این کار در چه زمانی شروع خواهد شد.

برداشتن چنین گامی از سوی سامسونگ حرکت در مسیر صحیح محسوب می‌شود. کاربران و حتی خود کارمندان این غول کره‌ای، مدت‌هاست که نسبت به وجود تبلیغات در One UI اعتراض دارند. البته سامسونگ در چند وقت اخیر نشان داده که به نظر کاربران اهمیت زیادی می‌دهد. این شرکت چند ماه پیش پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولاتش را افزایش داد تا خود را از رقبایی مثل شیائومی متمایز سازد.

حالا در شرایطی که بسیاری از گوشی‌های چینی در اپلیکیشن‌های خود تبلیغات نشان می‌دهند، اقدام سامسونگ می‌تواند منجر به جلب رضایت کاربران شود و تجربه کاربری استفاده از One UI را نسبت به رقبا بالاتر ببرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدرضا مرادی
    محمدرضا مرادی | ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

    خداروشکر
    سامسونگ رابط کاربریش رو پاک کرد.
    اما متاسفانه شیائومی هنوزم تبلیغات با محتوای بی پرده و پخش میکنه و این باعث تاسفه

مطالب پیشنهادی