ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A03s سامسونگ با چیپ هلیو P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

سامسونگ بی‌سر و صدا از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی A03s با پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، ماژول دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. گلکسی A03s سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

سامسونگ بی‌سر و صدا از جدیدترین گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی A03s با پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، ماژول دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

گلکسی A03s سامسونگ از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT با نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح +HD بهره می‌برد. در زیر کاپوت دستگاه نیز، پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P35 مدیاتک، حداکثر ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت فضای داخلی قرار گرفته است. با این وجود کاربران می‌توانند از طریق کارت microSD حافظه داخلی دستگاه را تا ۱ ترابایت ارتقا دهند.

در پنل پشتی گلکسی A03s سامسونگ شاهد ماژول دوربین سه‌گانه خواهیم بود که از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.2، سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دستگاه نیز در روزنه مخصوص بالای نمایشگر قرار گرفته است.

سامسونگ برای گوشی اقتصادی خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. هرچند توان شارژ باتری دستگاه مشخص نشده است، پیش از این مشخصات آن در گوگل پلی کنسول با شارژر ۱۵ واتی عنوان شده بود.

از جمله گزینه‌های اتصال دستگاه می‌توان به 4G LTE ،Wi-Fi ،GPS، بلوتوث ۵.۰، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت USB Type-C اشاره کرد. سنسورهای موجود در گلکسی A03s نیز شامل شتاب سنج، نور محیط، مجاورت و همچنین حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور می‌شود. در بخش نرم‌افزاری نیز گلکسی A03s با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 اجرا می‌شود.

نسخه ۳/۳۲ گیگابایتی گلکسی A03s در بازار هند حدود ۱۵۴ دلار و نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی آن حدود ۱۶۸ دلار قیمت دارد و در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید با روکش مات روانه بازار می‌شود.

سامسونگ همچنین روز گذشته از گلکسی A52s 5G رونمایی کرد که به تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G، نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با نرخ ‌تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی