ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

شیائومی احتمالا مشتری بعدی پنل نسل جدید سامسونگ خواهد بود

گوشی iQOO 8 پرو اولین دستگاه جهان با نمایشگر E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ معرفی شد و ظاهرا به نظر می‌رسد شیائومی نیز قصد دارد موبایل‌های خود را با نمایشگر نسل جدید کره‌ا‌ی‌ها مجهز کند ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

گوشی iQOO 8 پرو اولین دستگاه جهان با نمایشگر E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ معرفی شد و ظاهرا به نظر می‌رسد شیائومی نیز قصد دارد موبایل‌های خود را با نمایشگر نسل جدید کره‌ا‌ی‌ها مجهز کند تا احتمالا از روزنه مخصوص دوربین سلفی کوچکتر و نرخ تازه سازی بالاتری بهره ببرند.

براساس پست منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، شیائومی مدت‌هاست که در حال آزمایش نمایشگر E5 LTPO Super AMOLED سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند است. گفته می‌شود پنل مورد استفاده توسط شرکت چینی به لطف فناوری LTPO دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی نسبتا کوچک‌تر و نرخ‌ تازه‌سازی سازگار است.

شیائومی

با این وجود، درباره میزان کوچک بودن شیار مخصوص دوربین سلفی هیچ صحبتی نشده است. سری ردمی K40 این شرکت دارای کوچک‌ترین حفره دوربین سلفی (۲.۹۸ میلی متر) در بین گوشی‌های جهان است. بنابراین احتمال دارد روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر گوشی آینده شیائومی به همان اندازه یا حتی کوچک‌تر از آن باشد.

با توجه به اینکه نمایشگری با مشخصات عنوان شده، بالارده محسوب می‌شود، ممکن است برای اولین بار در گوشی‌های سری شیائومی می ۱۲ نمایش داده شود. گفته می‌شود جانشین سری می ۱۱ در ماه دسامبر با یکی از چیپست‌های اسنپدراگون با شماره مدل SM8450 که هنوز معرفی نشده، روانه بازار خواهد شد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، درست مانند سری می ۱۱، گوشی‌های خانواده می ۱۲ شیائومی نیز اولین گوشی‌های جهان با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل بعدی کوالکام خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد اولین گوشی شیائومی با پنل LTPO برای نرخ‌ تازه‌‌سازی تطبیقی خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره گوشی می ۱۲ منتشر نشده و تنها چند شایعه به برخی ویژگی‌های فوق‌العاده آن اشاره دارد. برای مثال شایعات حاکی از آن است که احتمالا نسخه اولترا گوشی آینده شیائومی از دوربین‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند. با این وجود هنوز نمی‌توان به این شایعات اکتفا کرد و مشخص نیست که چه مقدار از این اطلاعات درست باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی