ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ به قابلیت حذف خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۹۰ روز مجهز می‌شود

واتساپ روی اضافه کردن قابلیتی برای پاک کردن خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۹۰ روز کار می‌‌کند. این قابلیت در حال حاضر تنها پس از گذشت ۷ روز در دسترس است و واتساپ قصد دارد ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

واتساپ روی اضافه کردن قابلیتی برای پاک کردن خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۹۰ روز کار می‌‌کند. این قابلیت در حال حاضر تنها پس از گذشت ۷ روز در دسترس است و واتساپ قصد دارد گزینه ۲۴ ساعت را نیز به لیست موارد قابل انتخاب اضافه کند.

اپلیکیشن واتساپ از لحاظ امکانات، پیام رسان چندان غنی محسوب نمی‌شود اما با این حال از محبوبیت بسیاری در میان کاربران کشورهای مختلف برخوردار است و تعداد نصب میلیاردی آن می‌تواند گواه این ادعا باشد. در ماه نوامبر سال میلادی گذشته شاهد افزوده شدن قابلیت پاک کردن خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۷ روز بودیم. چند ماه پس از آن هم امکان ارسال پیام‌های یکبار مصرف در دسترس کاربران قرار گرفت. اکنون فیسبوک در نظر دارد گزینه‌های بیشتری را جهت زمان مورد نیاز برای پاک کردن خودکار پیام‌ها ارائه کند.

قابلیت گفته شده در نسخه ۲.۲۱.۱۷.۱۶ بتای اپلیکیشن واتساپ یافت شده است اما هنوز برای کاربران فعال نیست. همچنین با وجود این که می‌دانیم فیسبوک برای مدتی در حال آزمایش گزینه ۲۴ ساعت بوده است، اما از آن هم خبری نیست؛ در نتیجه اکنون تنها پاک کردن خودکار پیام‌ها پس از ۷ روز در دسترس قرار دارد. انتظار می‌رود ویژگی مذکور در آینده‌ای نزدیک برای نسخه آزمایشی فعال شود و پس از آن در اختیار کاربران نسخه پایدار قرار بگیرد. 

فیسبوک در ماه‌های اخیر سرعت ایجاد تغییرات در پیام رسان تحت مالکیت خود را افزایش داده است و به تازگی شاهد تصمیم این شرکت جهت تغییر نحوه پیش نمایش لینک‌ها در چت بوده‌ایم. همچنین قابلیت انتقال چت بین iOS و اندروید یکی از ویژگی‌های مورد انتظار از سوی بسیاری از کاربران بود که اخیراً امکان پذیر شده است. با این حال واتساپ راه طولانی در افزایش قابلیت‌های خود و رسیدن به عناوین محبوبی مانند تلگرام دارد؛ اگرچه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که محبوب‌ترین پیام رسان در میان ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی