ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت موتورسیکلت‌های موجود در بازار مرداد ۱۴۰۰
قیمت و شرایط فروش خودرو

قیمت انواع موتورسیکلت در بازار – مرداد ماه ۱۴۰۰

افزایش تعداد و حجم نمایشگاه‌های فروش موتورسیکلت در سطح پایتخت، خود نشانگر افزایش تقاضا برای این وسیله‌نقلیه به نسبت ارزان، سریع‌ و بی‌درد است. در ایران با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و ترافیک سنگین شهری ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

افزایش تعداد و حجم نمایشگاه‌های فروش موتورسیکلت در سطح پایتخت، خود نشانگر افزایش تقاضا برای این وسیله‌نقلیه به نسبت ارزان، سریع‌ و بی‌درد است. در ایران با توجه به سهمیه‌بندی بنزین و ترافیک سنگین شهری و همچنین مهم بودن قیمت برای خریداران بسیاری به دنبال خرید یک موتورسیکلت هستند تا بتوانند به راحتی از چنگال ترافیک شهرهای بزرگ مثل تهران در برخی از ساعات هنگام رفتن به محل کار یا بازگشت از آن بگریزند. البته برخی نیز به امرار معاش از طریق موتورسیکلت می‌پردازند. به هر صورت برای هر قشری که به دنبال خرید یک موتورسیکلت مناسب است قیمت این وسیله نقلیه بسیار اهمیت دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که مرداد ماه سال ۱۴۰۰ پایین‌ترین قیمت یک خودرو در بازار ۱۴۹ میلیون تومان است و این در حالی است که با کمتر از ۱۰۰ تومان، می‌توان مدل‌های کاملا مناسبی از موتورسیکلت‌های ایرانی و حتی خارجی موجود در بازار را خریداری کرد.

البته بازار موتورسیکلت در چند سال اخیر به تبع بازار ارز و خودرو، دچار تورم شدید شده است و دیگر نمی‌توان مانند گذشته از موتورسیکلت به عنوان کالایی ارزان و اقتصادی یاد کرد.

همچنین هزینه تعمیر و نگهداری از دوچرخه و موتورسیکلت نیز به شکل سرسام‌آوری تا پنج برابر نرخ‌های قبلی افزایش یافته و همین مساله به سختی معیشت راکبین این وسایل‌نقلیه دامن زده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت تعدادی از موتورسیکلت‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار کشورمان در مرداد ماه سال ۱۴۰۰:

مدل موتور سیکلت قیمت (تومان)  - مرداد ۱۴۰۰
آپاچی ۲۰۰۸۲.۰۰۰.۰۰۰
باجاج پالس ۲۰۰RS۹۲.۷۰۰.۰۰۰
بنلی TNT ۱۸۰S ۷۵.۰۰۰.۰۰۰
تی وی اس ویگو۶۷.۵۰۰.۰۰۰
همتاز rs۱۵۰ ۴۲.۶۰۰.۰۰۰
کاوازاکی نینجا  Z۲۵۰ ۲۸۶.۰۰۰.۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۲۵۰ ۲۶۶.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور رادیسون ۱۲۵۳۷.۰۰۰.۰۰۰
کویر موتور S۲-۱۵۰۳۹.۰۰۰.۰۰۰
رهرو سی جی ۱۲۵ ۳۲.۵۰۰.۰۰۰
هوندا کلیک ۱۵۰۷۹.۰۰۰.۰۰۰
یاماها AEROX ۱۵۵ ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰
وسپا اسپرینت ۱۵۰۱۸۴.۰۰۰.۰۰۰
وسپا پریماورا ۱۵۰  ۱۹۶.۰۰۰.۰۰۰
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی