ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات احتمالی می 11T پرو شیائومی پیش از رونمایی رسمی فاش شد

شیائومی امسال چندین مدل گوشی پرچمدار از سری می ۱۱ روانه بازار کرده و به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر «می 11T پرو» باشند. کانال یوتیوب ویتنامی مشخصات مورد انتظار این دستگاه را پیش از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شیائومی امسال چندین مدل گوشی پرچمدار از سری می ۱۱ روانه بازار کرده و به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر «می 11T پرو» باشند. کانال یوتیوب ویتنامی مشخصات مورد انتظار این دستگاه را پیش از رونمایی به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسید پنل پشتی موبایل جدید از جنس پلاستیک است، اما در اصل بدنه موبایل فلزی است تا استحکام گوشی حفظ شود. به علاوه دوربین جلوی گوشی در روزنه مخصوص بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت.

می 11T پرو

در مورد نمایشگر دستگاه نیز گفته می‌شود که شیائومی نرخ‌ تازه‌سازی می 11T پرو را در مقایسه با نسخه قبلی خود از ۱۴۴ هرتز به ۱۲۰ هرتز کاهش می‌دهد اما در عوض از صفحه نمایش امولد (به جای LCD) استفاده خواهد کرد.

در زیر کاپوت، پرچمدار آینده شیائومی احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام یا چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس مجهز خواهد بود. اخیرا مشخصات یکی از گوشی‌های شیائومی با پردازنده دیمنسیتی مدیاتک را با شماره مدل 2108111RG در مرجع صدور گواهی اندونزی دیده بودیم که تصور می‌شود می ۱۱T با پردازنده احتمالی دیمنسیتی ۱۲۰۰ است

در بخش دوربین عملکرد گوشی‌های قبلی شیائومی بسیار خوب بوده است و انتظار می‌رود این شرکت برای پرچمدار جدید خود از پیکربندی مشابه می ۱۱ لایت استفاده کند. با این وجود می 11T پرو از ماژول دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. برای تماس‌های ویدیویی و تصاویر سلفی نیز شیائومی احتمالا از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود پرچمدار آینده شیائومی به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 روانه بازار شود. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.هر چند در مورد قیمت احتمالی این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده اما انتظار می‌رود سری می 11T در ۱ مهر معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی