ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید آیپد و آیپد مینی اپل احتمالا تا پایان ۲۰۲۱ از راه می‌رسد

براساس گزارش منابع آگاه انتظار می‌رود آیپد و آیپد مینی جدید اپل پاییز امسال با طراحی باریک‌تر و پردازنده قدرتمند جدید روانه بازار شوند. ظاهرا طراحی نسل جدید مینی آیپد شباهت زیادی به آیپد پرو ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

براساس گزارش منابع آگاه انتظار می‌رود آیپد و آیپد مینی جدید اپل پاییز امسال با طراحی باریک‌تر و پردازنده قدرتمند جدید روانه بازار شوند. ظاهرا طراحی نسل جدید مینی آیپد شباهت زیادی به آیپد پرو خواهد داشت.

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که اپل در نظر دارد تا پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۲۱ هر دو مدل آیپد و آیپد مینی خود را با تغییراتی از نظر طراحی و برخی مشخصات روانه بازار کند. «مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ می‌گوید که در شاسی هر دو مدل شاهد تغییراتی خواهیم بود. وی معتقد است دستگاه‌های جدید دانشجویان را هدف قرار می‌دهد.

او در جمع‌بندی ویدیو خود درباره دستگاه‌های اپل عنوان می‌کند: «می‌توانید منتظر یک آیپد مینی بازطراحی شده، با نمایشگر بزرگتر و حاشیه‌های باریک‌تر باشید. همچنین آیپد نسل نهم جدید که برای دانشجویان طراحی شده با طراحی نازک‌تر و پردازنده‌ سریع‌تری روانه بازار خواهد شد.»

گورمن علاوه بر این موارد در رابطه با محصولات اپل تا پایان سال ادعا می‌کند که آیفون ۱۳ از روزنه مخصوص دوربین سلفی کوچک‌تری بهره خواهد برد. او در ادامه اضافه کرد:

همچنین نسل جدید اپل واچ نیز عرضه خواهند شد. این ساعت‌ هوشمند نیز طراحی جدیدی خواهد داشت و از صفحه نمایش تخت‌تر و پردازنده‌ سریع‌تری بهره می‌برد. و در نهایت چیزی که بسیاری از مردم از جمله خود من مشتاقانه منتظر آن هستند، مک بوک پرو جدید اپل با طراحی جدید در چند سال اخیر خواهد بود.

در گذشته «راس یانگ» یکی از تحلیلگران بازار نمایشگر پیش‌بینی کرده بود که احتمالا آیپد مینی ۶ به لطف حذف دکمه هوم و بهره‌مندی از حاشیه‌های باریک‌تر، به جای بهره‌مندی از نمایشگر ۷.۹ اینچی از صفحه نمایش بزرگ‌تر ۸.۳ اینچی برخوردار خواهد بود.

دیجی‌تایمز نیز هفته گذشته گزارش کرده بود که تامین‌کنندگان اپل تولید انبوه مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی بازطراحی‌شده مک‌بوک پرو را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند تا انتهای ماه نوامبر به تولید ماهانه ۸۰۰ هزار لپ‌تاپ دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی