ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر روی قوانین و گزینه «بازپخش» برای پلتفرم صوتی Spaces کار می‌کند

توییتر می‌خواهد با قابلیت‌های متنوع، محبوبیت پلتفرم صوتی زنده Spaces را افزایش دهد. حالا ظاهرا این شبکه اجتماعی به دنبال افزودن گزینه‌های «پخش زنده» و قوانین برای حضور در این سرویس است. ویژگی‌های جدید سرویس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

توییتر می‌خواهد با قابلیت‌های متنوع، محبوبیت پلتفرم صوتی زنده Spaces را افزایش دهد. حالا ظاهرا این شبکه اجتماعی به دنبال افزودن گزینه‌های «پخش زنده» و قوانین برای حضور در این سرویس است.

ویژگی‌های جدید سرویس مکالمه صوتی توییتر هنوز در دست توسعه قرار دارند و توسط توسعه‌دهنده و محقق اپ، «نیما اوجی» در کدهای این شبکه اجتماعی شناسایی شده‌اند. به صورت کلی، این کدها نشان می‌دهند که توییتر چهار گزینه جدید به Spaces اضافه خواهد کرد که کنترل بیشتری برای میزبانی گفتگوها فراهم می‌کند.

طبق یافته‌های اوجی، توییتر می‌خواهد برای شرکت‌کنندگان Spaces قابلیتی تحت عنوان «قوانین» ارائه کند. در حال حاضر این ویژگی کاملا مبهم است، اما احتمالا شامل بخشی برای میزبان خواهد بود تا بایدها و نبایدهای اتاق چت صوتی خود را مشخص کند. همچنین گزینه جدیدی برای مسدود کردن Spaces وجود خواهد داشت که احتمالا توییتر با ارائه آن به کاربران اجازه می‌دهد تا مکالمه زنده خود را برای گروه خاصی از افراد محدود کنند.

علاوه بر این، کدهای ارائه شده به قابلیت دیگری تحت عنوان «پخش مجدد» برای Spaces اشاره می‌کند. در حال حاضر کاربران تنها در جریان انجام مکالمه می‌توانند وارد بحث شوند یا به صحبت‌های دیگران گوش دهند. با این وجود، پس از پایان یافتن یک اتاق گفتگو امکان گوش دادن به صحبت‌های دیگران امکان پذیر نیست. اکنون به نظر می‌رسد توییتر قصد تغییر این وضعیت را داشته باشد و احتمالا پخش مجدد یک ویژگی اختیاری خواهد بود که در صورت فعال بودن، کاربران همچنین می‌توانند مدت زمان و افرادی که در آن گفتگو حضور داشتند را مشاهده کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر فقط کدهای مربوط به این تغییرات مشاهده شده‌اند، هنوز مشخص نیست که توییتر چه زمانی آن‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. توییتر اخیرا با ویژگی‌های دیگری مانند قابلیت تغییر صدا و افکت‌های صوتی و همچنین اضافه کردن میزبان مشترک (co-host) چت‌روم‌های Spaces خود را بروزرسانی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی