ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در سکوت خبری مدل جدید پلی استیشن ۵ را روانه بازار کرد

سونی در سکوت خبری مدل جدید پلی استیشن ۵ را در فروشگاه‌های استرالیا موجود کرد. این کنسول در کنار وزن پایین‌تر نسبت به نسخه اصلی، از پیچ جدیدی برای پایه‌اش بهره می‌برد که نیازی به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

سونی در سکوت خبری مدل جدید پلی استیشن ۵ را در فروشگاه‌های استرالیا موجود کرد. این کنسول در کنار وزن پایین‌تر نسبت به نسخه اصلی، از پیچ جدیدی برای پایه‌اش بهره می‌برد که نیازی به پیچ گوشتی ندارد.

به گزارش وب‌سایت گیمینگ استرالیایی «Press Start»، مدل جدید پلی استیشن ۵ در مقایسه با نسخه اصلی نزدیک به ۳۰۰ گرم سبک‌تر است. با این حال نمی‌دانیم سونی برای چنین کاهش وزنی چه کاری انجام داده. این احتمال وجود دارد که ژاپنی‌ها قطعه‌ای را حذف کرده یا اینکه تغییراتی در قطعات داخلی ایجاد کرده باشند.

مدل جدید PS5 سونی با شماره مدل CFI-1102A روانه بازار شده، در حالی که نسخه اصلی با شماره مدل CFI-1000 به فروش می‌رسد.

مدل جدید پلی استیشن ۵

به نظر می‌رسد استرالیا اولین کشوری در جهان است که سونی مدل جدید کنسول پرفروش‌اش را در آن عرضه می‌کند. همانطور که بالاتر گفتیم سونی از پیچ جدیدی برای پایه استفاده کرده که بدون نیاز به پیچ گوشتی می‌توان آن را باز کرد، با این حال برای دسترسی به حافظه M.2 SSD قابل تعویض همچنان به پیچ گوشتی نیاز خواهید داشت.

مدل جدید پلی استیشن ۵

مدل جدید کنسول بازی ژاپنی‌ها احتمالا در هفته‌های آینده به بازار کشورهای دیگر هم راه پیدا می‌کند و بطور کامل با ویژگی‌هایش آشنا می‌شویم. با این حال به نظر نمی‌رسد با بروزرسانی بزرگی روبه‌رو باشیم و تفاوت اصلی آن با نسخه قبلی تنها همان وزن کمتر باشد.

سونی می‌خواهد قابلیت تعویض حافظه SSD را از طریق یک بروزرسانی نرم افزاری در اختیار کاربران قرار دهد. این آپدیت که هم اکنون به صورت بتا برای برخی کاربران منتشر شده، حاوی بهبودهایی برای رابط کاربری داشبورد PS5، پشتیبانی از صدای سه‌بعدی برای اسپیکر تلویزیون‌ها و روشی بهتر برای ایجاد تمایز میان نسخه‌های PS4 و PS5 بازی‌هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی