ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چطور با مسیریاب بلد مراکز واکسیناسیون اطراف خود را پیدا کنیم؟

همه‌گیری کرونا موجب شده است تا بسیاری از سرویس‌های آنلاین اولویت‌های خود را پیرامون تامین نیاز کاربران در این زمینه تنظیم کنند. سرویس‌های ارائه‌دهنده نقشه، مانند مسیریاب بلد نیز سعی داشته‌اند با افزودن امکانات تازه ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۵

همه‌گیری کرونا موجب شده است تا بسیاری از سرویس‌های آنلاین اولویت‌های خود را پیرامون تامین نیاز کاربران در این زمینه تنظیم کنند. سرویس‌های ارائه‌دهنده نقشه، مانند مسیریاب بلد نیز سعی داشته‌اند با افزودن امکانات تازه درون اپلیکیشن‌های خود، به ضرورت‌های فعلی پاسخ دهند.

یکی از قابلیت‌های جدید مرتبط با همه‌گیری کرونا در مسیریاب بلد، نمایش مراکز واکسیناسیون در اطراف کاربر است. به کمک این ویژگی، افراد می‌توانند پایگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات واکسیناسیون در اطراف خود را به راحتی پیدا کنند. کاربران می‌توانند نظرات و تجربیات خود را پیرامون مراکز مختلف با دیگران به اشتراک بگذارند که این مسئله در نهایت به ارزیابی دقیق‌تر کیفیت خدمات توسط هر پایگاه قبل از مراجعه کمک چشمگیری می‌کند.

برای استفاده از ویژگی گفته شده تنها کافی است تا در صفحه اصلی مسیریاب بلد، عبارت «مراکز واکسیناسیون کرونا» را سرچ کنید تا نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به شما نمایش داده شوند. همچنین برای استفاده از قابلیت گفته شده، نیازی به آپدیت اپلیکیشن بلد نخواهید داشت. با انتخاب هر مرکز واکسیناسیون، جزئیات آن مانند رده سنی قابل پذیرش، واکسن‌های قابل عرضه برای دریافت‌کنندگان دوز‌های مختلف، میزان ازدحام و امکان تزریق به بیماران خاص و مبتلایان به دیابت نمایش داده می‌شود.

کاربران می‌توانند با توجه به تجربه خود، به پایگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات واکسیناسیون امتیاز دهند و تصاویر ثبت شده از آن‌ها را هم روی مسیریاب بلد آپلود نمایند. تیم بلد اذعان دارد که تمامی مراکز واکسیناسیون موجود در لیست منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، درون نقشه گنجانده شده و اطلاعات برخی از آن‌ها توسط تیم بلد فراهم شده است. همچنین نیروی اجرایی جداگانه برای تایید صحت و دقت اطلاعات هر مرکز توسط بلد اختصاص یافته است که روی مواردی مانند امکان دریافت واکسن در خودرو، ازدحام، مدارک مورد نیاز، ساعات کاری، پارکینگ، میزان نظم و نحوه برخورد کارکنان در کنار نوع واکسن و رده سنی واجدین تمرکز دارد. زمان آخرین به‌روز رسانی توسط بلد در قسمت توضیحات هر مرکز ذکر می‌شود.

تمامی امکانات گفته شده نه تنها در اپلیکیشن مسیریاب بلد قابل دسترس خواهد بود، بلکه برای کاربران نسخه تحت وب هم ارائه شده است. در حال حاضر تیم بلد تمرکز بیشتری روی ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز در کلانشهرهایی مانند تهران و حومه، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، مشهد و اصفهان دارد که تعداد مراجعه‌کنندگان در آن‌ها بسیار بیشتر است. با انتخاب هر مرکز می‌توانید بهترین مسیر برای دسترسی به آن را دریافت کنید و با اسکرول به پایین علاوه‌بر امتیازدهی، پرسش‌های خود را در بخش سوال و جواب ثبت نمایید.

فیلتر کردن مراکز واکسیناسیون قابلیت بسیار خوبی است که می‌تواند جهت یافتن پایگاه‌های خاص از سوی کاربران مورد استفاده قرار گیرد. فیلترها براساس مواردی مانند نوع واکسن (سینوفارم، آسترازنکا، کووبرکت)، میزان ازدحام، میزان فاصله و چندین گزینه دیگر قابل تنظیم هستند. شماره تماس بیشتر پایگاه‌ها توسط تیم بلد فراهم شده است و با لمس کلید تماس می‌توانید به صورت مستقیم با مرکز واکسیناسیون در ارتباط باشید تا از ارائه خدمات و موجودی واکسن پیش از مراجعه مطمئن شوید.

کاربران می‌توانند با دادن امتیاز به مراکز، پاسخ به سوالات دیگران و مشارکت در بخش نظرات به بهبود و تکمیل اطلاعات کمک شایانی کنند. همچنین برخی از امکانات پایگاه‌ها (مانند برخورداری از دستگاه نوبت‌دهی) در میان گزینه‌های پیش‌فرض بلد دیده نمی‌شوند و با خواندن نظرات می‌توانید از وجود آن‌ها اطمینان کسب کنید. 

ارائه خدمات مرتبط با همه‌گیری کرونا از جمله نمایش مراکز واکسیناسیون و اطلاعات آن‌ها، قابلیت بسیار پسندیده‌ای است که در محصولات توسعه‌دهندگان بومی از جمله مسیریاب بلد فراهم شده است و می‌تواند به سامان‌دهی بیشتر فرایند واکسیناسیون عمومی کمک کند. همچنین ارائه جزئیات برای هر پایگاه ویژگی بسیار مفیدی است که قادر است سرعت روند اطلاع‌رسانی را نسبت به گذشته افزایش دهد. مسیریاب بلد در گذشته هم ویژگی‌های مشابه مانند نمایش پایگاه‌های اهدای خون را به قابلیت‌های خود افزوده بود.

بلد – نقشه و مسیریاب فارسی

بلد – نقشه و مسیریاب فارسی

سازنده: Balad قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۶ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی