ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

آمریکا با واکسیناسیون گسترده می‌تواند کرونا را تا بهار ۲۰۲۲ کنترل کند

دکتر «آنتونی فاوچی»، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا می‌گوید با واکسیناسیون گسترده برای گروه‌های سنی مختلف امید آن می‌رود تا بهار ۲۰۲۲ این کشور بتواند بیماری کرونا را تحت کنترل درآورد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

دکتر «آنتونی فاوچی»، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در آمریکا می‌گوید با واکسیناسیون گسترده برای گروه‌های سنی مختلف امید آن می‌رود تا بهار ۲۰۲۲ این کشور بتواند بیماری کرونا را تحت کنترل درآورد.

فاوچی می‌گوید تاییدیه کامل FDA‌ برای واکسن کرونا فایزر روند واکسیناسیون را سرعت می‌بخشد و اگر واکسن فایزر یا مدرنا برای گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال نیز تاییدیه این سازمان را دریافت کنند، می‌توان امید داشت تا ابتدای سال ۲۰۲۲ آمریکا بتواند با واکسیناسیون گسترده گروه‌های سنی مختلف، ویروس کرونا را تحت کنترل درآورد.

وی معتقد است تاییدیه FDA برای واکسن فایزر یکی از نقاط عطف و مهم در این قضیه محسوب می‌شود و با واکسیناسیون تعداد افراد بیشتر و برای گروه‌های سنی مختلف، می‌توان امید داشت که ویروس کرونا طی ماه‌های آینده و برای بهار ۲۰۲۲ تحت کنترل درآید. فاوچی در مصاحبه تلویزیونی به این نکته اشاره کرد که به زودی مجوز تزریق واکسن کرونا برای گروه‌های سنی کودک نیز صادر می‌‌شود که می‌تواند امیدبخش باشد.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا (FDA) واکسن کرونا فایزر که با همکاری بیون‌تک توسعه یافته را بطور کامل تایید کرده تا روند واکسیناسیون در این کشور سرعت بگیرد.

فاوچی از کلیه افرادی که هنوز واکسینه نشده‌اند درخواست کرده تا هرچه سریع‌تر واکسن بزنند و با پروسه به کنترل درآوردن بیماری کرونا همراه شوند. وی می‌گوید احتمالا واکسن‌های فایزر یا مدرنا قبل از فصل تعطیلات سال نو میلادی مجوز تزریق به گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال را از سوی FDA دریافت خواهند کرد. اگر این اتفاق اواخر پاییز یا اوایل زمستان رخ دهد، می‌توان امیدوار بود که ویروس کرونا در فصل بهار ۲۰۲۲ کنترل شود.

مقامات آمریکایی در جریان نشست خبری از کارفرمایان شرکت‌های خصوصی و دولتی درخواست کردند تا کارمندان خود را واکسینه کنند تا نرخ واکسیناسیون افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی