ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون با همکاری Affirm قابلیت پرداخت قسطی را فراهم می‌کند

قابلیت پرداخت قسطی از روز جمعه در اختیار شماری از مشتریان آمریکایی آمازون قرار گرفته. کاربران با این ویژگی می‌توانند خریدهای بیشتر از ۵۰ دلار را به‌صورت قسطی در چند ماه به این شرکت پرداخت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

قابلیت پرداخت قسطی از روز جمعه در اختیار شماری از مشتریان آمریکایی آمازون قرار گرفته. کاربران با این ویژگی می‌توانند خریدهای بیشتر از ۵۰ دلار را به‌صورت قسطی در چند ماه به این شرکت پرداخت کنند. قابلیت پرداخت قسطی در ماه‌های آینده برای کاربران سایر کشورها هم عرضه می‌شود.

آمازون و Affirm در بیانیه مشترکی اعلام کردند که مدتی است آزمایش این ویژگی را برای برخی کاربران برگزیده آغاز کرده‌اند. البته مشخص نیست که در حال حاضر چند نفر به این ویژگی دسترسی دارند. آمازون می‌گوید در زمان انتخاب Affirm به این نکته توجه داشته که هیچ هزینه متاخر یا مخفیانه در کار نیست.

یکی از سخنگویان آمازون در ایمیلی می‌گوید کاربران برای استفاده از این سرویس باید حساب اعتباری خود را برای بررسی در اختیار این شرکت قرار دهند. سپس با توجه به سوابق عملکرد اعتباری کاربر و مبلغ خریدشان می‌توانند به گزینه‌هایی برای پرداخت قسطی دسترسی پیدا کنند. این گزینه‌ها ممکن است در اقساط ۳ تا ۴۸ ماهه با نرخ بهره سالانه ۰ تا ۳۰ درصدی ارائه شوند.

قابلیت پرداخت قسطی برای شرکتی مانند آمازون بسیار منطقی به نظر می‌رسد و حتی شاید بتوان پیاده‌سازی آن را کمی دیر تلقی کرد. بسیاری از برندها و خرده‌فروشان در حال حاضر چنین ویژگی‌هایی دارند و خود Affirm هم به بیش از ۱۲ هزار خرده‌فروش از جمله والمارت خدمت‌رسانی می‌کند.

«اریک مورس»، معاون ارشد فروش Affirm می‌گوید: «ما با همکاری آمازون شفافیت، پیش‌بینی‌پذیری و مقرون به‌صرفگی سرویس‌های Affirm را که همین امروز در دسترس قرار دارند به میلیون کاربر Amazon.com در آمریکا ارائه می‌کنیم.»

شرکت اسکوئر اخیرا کمپانی Afterpay را که در همین حوزه فعالیت می‌کند، به مبلغ ۲۹ میلیارد دلار خریداری کرد. چندی قبل در گزارشی اعلام شده بود که اپل هم در حال کار روی قابلیتی به نام Apple Pay Later است که با همکاری شرکت گلدمن ساکس به کاربران اجازه می‌دهد نه تنها محصولات اپل بلکه تمامی خریدهای خود را به‌صورت قسطی انجام دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی