ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشی جدید از احتمال معرفی آیفون ۱۳ در تاریخ ۲۳ شهریور خبر می‌دهد

«جان پراسر»، منبع معتبر حوزه فناوری اعلام کرده سری آیفون ۱۳ نزدیک به دو هفته دیگر در تاریخ ۲۳ شهریور معرفی می‌شود. همچنین تصویری از جعبه نسل بعدی آیفون منتشر شده که می‌تواند نشان‌دهنده معرفی‌اش ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

«جان پراسر»، منبع معتبر حوزه فناوری اعلام کرده سری آیفون ۱۳ نزدیک به دو هفته دیگر در تاریخ ۲۳ شهریور معرفی می‌شود. همچنین تصویری از جعبه نسل بعدی آیفون منتشر شده که می‌تواند نشان‌دهنده معرفی‌اش در آینده نزدیک باشد.

با وجود انتشار گزارش‌های فراوان، اپل هنوز اطلاعات رسمی درباره آیفون ۱۳ منتشر نکرده. با وجودی که کوپرتینویی‌ها در حال تلاش برای جلوگیری از افشای اطلاعات محصولاتشان هستند، همچنان شاهد انتشار اطلاعات آن‌ها پیش از رونمایی هستیم.

حالا در جدیدترین اطلاعات مربوط به آیفون ۱۳، یک منبع معتبر حوزه یعنی جان پراسر از معرفی این سری از گوشی‌های اپل در تاریخ ۲۳ شهریور خبر داده. پراسر همچنین گفته عرضه این محصولات از تاریخ ۲ مهر ماه آغاز می‌شود.

هرچند اطلاعات ارائه شده از سوی پراسر با رویداد سالانه آیفون مطابقت دارد اما پیش از این گزارشات دیگری احتمال آغاز فروش آیفون ۱۳ از تاریخ ۲۶ شهریور را عنوان کرده بودند.

پراسر با استناد به منابع ناشناسی از ۲۳ شهریور به عنوان روز اصلی معرفی یاد کرده و البته جزئیات بیشتری در مورد رویداد و آیفون ۱۳ هم ارائه کرده است. به گفته او، دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی یک هفته قبل از رویداد صادر می‌شوند و پیش‎‌فروش گوشی‌ها از ۲۶ شهریور ماه آغاز می‌شود. همچنین اولین گوشی‌های آیفون ۱۳ در تاریخ ۲ مهر روانه بازار می‌شوند.

در همین حال تصویر دیگری فاش شده که بسته‌بندی آیفون ۱۳ را نشان می‌دهد. هر چند این تصویر از منابع غیررسمی به اشتراک گذاشته شده، اما می‌تواند نشان‌دهنده عرضه قریب الوقوع سری آیفون ۱۳ باشد. پراسر همچنین عنوان می‌کند که تمام مدل‌های موجود در این سری بلافاصله برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهند گرفت.

آیفون ۱۳

آیفون‌های بعدی اپل با تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی از راه می‌رسند و کوپرتینویی‌ها توجه ویژه‌ای به دوربین آن‌ها خواهند کرد. طبق گزارش‌ها و شایعات، ابعاد ماژول دوربین این محصولات افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، تمام آن‌ها به لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز می‌شوند و همچنین از حالت‌های ProRes و پرتره برای فیلمبرداری پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ می‌توان به کاهش ابعاد ناچ نمایشگر، افزایش ظرفیت باتری و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر مدل‌های پرو اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی