ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ ۶
تکنولوژی

اپل واچ سری ۶ محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است

گزارش جدید استراتژی آنالیتیکس از وضعیت بازار ساعت‌های هوشمند نشان می‌دهد که فروش این محصولات در فصل دوم ۲۰۲۱ رشد ۴۷ درصدی را تجربه کرده و اپل واچ سری ۶ محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

گزارش جدید استراتژی آنالیتیکس از وضعیت بازار ساعت‌های هوشمند نشان می‌دهد که فروش این محصولات در فصل دوم ۲۰۲۱ رشد ۴۷ درصدی را تجربه کرده و اپل واچ سری ۶ محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است.

شرکت‌ها در فصل دوم ۲۰۲۱ موفق به فروش ۱۸.۱ میلیون ساعت هوشمند شده‌اند که رشد ۴۷ درصدی را نسبت به فروش ۱۲.۳ میلیون ساعت هوشمند در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ نشان می‌دهد. اپل با سهم ۵۲.۵ درصدی با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار گرفته و بیشترین سهم را در بازار داشته است.

طبق این گزارش، اپل توانسته در فصل دوم ۲۰۲۱ نزدیک به ۹.۵ میلیون ساعت هوشمند بفروشد که از رشد سالانه ۴۶ درصدی خبر می‌دهد. کوپرتینویی‌ها در فصل دوم ۲۰۲۰ موفق به فروش ۶.۵ میلیون ساعت هوشمند شده بودند.

به گفته استراتژی آنالیتیکس، اپل واچ سری ۶ محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است:

«اپل همچنان نیمی از بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار دارد و رقبا را کنار زده است. اپل واچ سری ۶ با طراحی جذاب، کارایی مناسب روی نمایشگر کوچکش و همچنین اکوسیستم سلامت و اپ‌های تناسب اندام با اختلاف محبوب‌ترین ساعت هوشمند بازار است.»

اپل واچ سری ۶

این ساعت هوشمند اپل در سپتامبر سال گذشته میلادی معرفی شد و از قابلیت‌هایی مانند تراشه جدید S6، نمایشگر همیشه روشن با روشنایی بالاتر، ابزار جدید اکسیژن خون و تجربه کاربری بهتر بهره می‌برد.

سامسونگ در فصل دوم ۲۰۲۱ توانسته سهم ۱۱ درصدی از بازار داشته باشد و رشد سالانه ۵۴ درصدی را تجربه کند. کره‌ای‌ها توانسته‌اند در این بازه زمانی ۲.۰ میلیون ساعت هوشمند بفروشند. انتظار می‌رود این کمپانی در ادامه سال به لطف همکاری نزدیک با گوگل و عرضه ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ عملکرد مناسبی در بازار داشته باشد.

با این وجود، باید منتظر عرضه اپل واچ سری ۷ هم باشیم. این ساعت هوشمند اپل با طراحی جدید شامل لبه‌های تخت و نمایشگر بزرگتر از راه می‌رسد و موفقیت کوپرتینویی‌ها در بازار را ادامه می‌دهند. البته اخیرا نمونه تقلبی این محصول در بازار چین عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی