ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویرایش عکس در فوتوشاپ
تکنولوژی

۱۹ ایده برای خلق تصاویر خلاقانه و متفاوت در فتوشاپ

در فتوشاپ هیچ مرزی برای تغییر در تصاویر و خلق عکس‌های مبتکرانه وجود ندارد و با این نرم‌افزار انقلابی می‌توانید هر ایده‌ای که برای ویرایش تصاویر دارید، به کار بگیرید. در این مطلب قصد داریم ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

در فتوشاپ هیچ مرزی برای تغییر در تصاویر و خلق عکس‌های مبتکرانه وجود ندارد و با این نرم‌افزار انقلابی می‌توانید هر ایده‌ای که برای ویرایش تصاویر دارید، به کار بگیرید.

در این مطلب قصد داریم ۱۹ تصویر جذاب را به شما نمایش دهیم که می‌توانند برای ایجاد تصاویر عجیب‌وغریب و جذاب برای اهداف تبلیغاتی یا هر هدف دیگری، ایده‌های جالب و نابی در اختیار شما قرار دهند. با ما همراه باشید.

قرارگیری خانه در میان ابرها

ویرایش عکس در فتوشاپ

در این تصویر، عکس کراپ‌شده یک خانه در میان ابرها قرار گرفته و شما می‌توانید تصویر خانه خود را نیز به این شکل منحصربه‌فرد کنید.

قرارگیری چهره روی تخم‌مرغ

ویرایش عکس در فتوشاپ

با فتوشاپ به‌راحتی می‌توانید هر تصویری را روی تخم‌مرغ قرار دهید.

بزرگنمایی افراد

ویرایش عکس در فتوشاپ

شما می‌توانید با قرار دادن تصویر ایستاده خود یا سایر افراد در کنار سازه‌های عظیم معروف جهان، تصاویر فانتزی جالبی خلق کنید.

کوچک کردن افراد

ویرایش عکس در فتوشاپ

شما می‌توانید برخلاف ایده قبلی تصاویر افراد را کوچک کنید و در کنار تصاویر اشیای نسبتا کوچک مثل دوربین قرار دهید تا چنین اشیایی کاملا بزرگ به نظر برسند.

قرارگیری سوژه روی نمایشگر گوشی یا تبلت

ویرایش عکس در فتوشاپ

قرار دادن هر سوژه مناسبی روی نمایشگر گوشی یا تبلت امکان‌پذیر است و تصویر بالا می‌تواند ایده خوبی برای انجام این کار باشد.

بازی با وسایل نقلیه

ویرایش عکس در فتوشاپ

مثلا می‌توانید تصویر موتورسیکلت را در دریا، اقیانوس‌پیما، مریخ یا هر مکان دیگری که هیچ ارتباطی با موتورسیکلت ندارد، قرار دهید یا هواپیمایی را داخل بطری بگذارید.

ساخت کاریکاتورهای نزدیک به واقعیت

ویرایش عکس در فتوشاپ

شما می‌توانید با ایجاد تغییرات کمی در چهره افراد مثل بزرگ کردن سر آن‌ها یا تغییر اندازه بخش‌های مختلف صورتشان، کاریکاتورهای جذابی را طراحی کنید که با اینکه واقعی هستند، اما همچنان جذاب و خنده‌دار به نظر می‌رسند.

ایجاد شهر مینیاتوری

ویرایش عکس در فتوشاپ

شما می‌توانید چشم‌اندازهای پانورامایی شهری را کوچک کنید و آن را با هر تصویر دیگری که فکر می‌کنید جذاب می‌شود، ترکیب کنید: از داخل فنجان گرفته تا نوک مداد.

خلق میوه‌های عجیب

ویرایش عکس در فتوشاپ

با ترکیب کردن دو قسمت متفاوت از تصاویر میوه‌ای که ترکیب آن‌ها با هم می‌تواند ترکیب جالبی شود، می‌توانید میوه‌های عجیب خلق کنید.

خلق غذاهای چندش‌آور

ویرایش عکس در فتوشاپ

افراد زیادی هستند که به هر دلیلی به تصاویر چندش‌آور علاقه‌ دارند. اگر شما هم چنین تصاویری را دوست دارید، می‌توانید سر انسان یا هر چیز دیگری را در بشقاب همراه با کارد و چنگال قرار دهید!

خلق حیوانات عجیب‌الخلقه

ویرایش عکس در فتوشاپ

اگر به ساخت تصاویر کاملا فانتزی علاقه دارید، می‌توانید با قرار دادن بخش‌های مختلف بدن حیوانات و پرندگان مختلف در کنار هم، حیوانات عجیب‌الخلقه خود را خلق کنید.

قرارگیری سوژه روی کتاب‌های باز

ویرایش عکس در فتوشاپ

این نوع تصاویر هم جذاب هستند هم می‌توانند برای اهداف تبلیغاتی استفاده شوند، شما می‌توانید تصاویر مختلف را با تصاویر کتاب‌های باز شده به‌راحتی ترکیب کنید.

ترکیب کردن دو تصویر نامرتبط به یکدیگر

ویرایش عکس در فتوشاپ

 شما می‌توانید با کراپ کردن تصویر گوسفند در حال چرا و ترکیب آن با تکه کاغذی که روی کف اتاقی که پارکت شده، تصویری کاملا خاص و متفاوت ایجاد کنید.

خلق یک داستان با تصاویر

ویرایش عکس در فتوشاپ

می‌توان با ترکیب تصاویر مربوط به داستان‌های مصور با یکدیگر یا ترکیب تصاویری که می‌توانند الهام‌بخش آغاز یک داستان باشند، خلاقیت خود را به رخ دیگران بکشید.

به تصویر کشیدن رویای خواب

ویرایش عکس در فتوشاپ

ایجاد یک حباب یا ابر بالای سر تصویر فردی که خوابیده است که دربردارنده محتوای رویا فرد است، می‌تواند ایده جذابی باشد.

ترکیب تصاویر کودکان با موقعیت‌های جذاب و فانتزی

ویرایش عکس در فتوشاپ

خلق تصاویر فانتزی که موضوع اصلی آن‌ها کودکان باشند، یکی از علایق بیشتر ویراستاران تصاویر محسوب می‌شود. شما می‌توانید با قرار دادن تصاویر کودکان در میان دنیاهای فانتزی با موجودات فانتزی، تصاویر جذاب همه‌پسندی ایجاد کنید.

قرارگیری سر حیوانات روی بدن انسان

ویرایش عکس در فتوشاپ

تصویر گربه یا سگی که کت‌وشلوار پوشیده و در مهمانی لذت می‌برد، کاملا خاص و منحصربه فرد است.

خلق تصاویر عجیب با اعضای بدن

مثلا می‌توانید برای هر انگشت خود دستی با پنج انگشت بسازید و هر نگاهی را به تصاویر خود خیره کنید.

خلق تصاویر حیوانات تبلیغ‌کننده محصولات

ویرایش عکس در فتوشاپ

چنانچه قصد تبلیغ محصولی را دارید، می‌توانید با ترکیب کردن جملات و عبارات موردنظرتان با تصویر حیوانات به صورتی که سخن گفتن آن‌ها به تصویر کشیده شود، تصاویر خاصی ایجاد کنید و از این ایده برای ساخت تصاویر تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

شما می‌توانید چنین تصاویری را به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی مثل پینترست، توییتر و ردیت بیابید. همچنین می‌توانید با جستجوی عبارت Funny Photoshop در گوگل این تصاویر جذاب را مشاهده کنید. تعداد انجمن‌‌های مجازی ایجاد‌ شده برای به‌اشتراک‌گذاری چنین تصاویری هم کم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی