ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ به ۷۰ میلیون رسید

سیستم عامل هارمونی ۲ هواوی اواسط خرداد ماه معرفی شد. از زمان معرفی تاکنون سیستم عامل هواوی روی ۷۰ میلیون دستگاه نصب شده و به زودی رکورد ۱۰۰ میلیون دستگاه را نیز به نام خود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سیستم عامل هارمونی ۲ هواوی اواسط خرداد ماه معرفی شد. از زمان معرفی تاکنون سیستم عامل هواوی روی ۷۰ میلیون دستگاه نصب شده و به زودی رکورد ۱۰۰ میلیون دستگاه را نیز به نام خود ثبت می‌کند.

اگر سیستم عامل هارمونی ۲ بتواند از رمز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کند، این موضوع می‌تواند به نقطه عطف جدیدی برای چینی‌ها تبدیل شود و می‌تواند جایگاه هواوی را در بازار تغییر دهد.

اوایل مرداد ماه نیز این شرکت به صورت رسمی اعلام کرد که تعداد نصب هارمونی ۲ از مرز ۴۰ میلیون دستگاه عبور کرده و به فاصله کوتاهی این رقم به ۷۰ میلیون دستگاه افزایش پیدا کرده است.

سیستم عامل هارمونی ۲

از زمانی که هواوی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، به توسعه آن ادامه داده. در خرداد ماه هواوی هارمونی ۲.۰  را معرفی کرد و آن را در دسترس بسیاری از دستگاه‌های خود قرار داد. علاوه بر این، هواوی در نظر دارد سیستم عامل هارمونی ۲.۰ را در دسترس تمام گوشی‌های موبایل خود قرار دهد.

تاکنون سیستم عامل هارمونی ۲ روی ۱۰۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت برند هواوی و آنر نصب شده است. هواوی با وجود تحریم‌های سنگین اعمال شده از سوی ایالات متحده، در توسعه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی پیشرفت چشمگیری داشته است.

هواوی در نظر دارد سیستم عامل اختصاصی خود را در دسترس سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند و تبلت نیز قرار دهد و باید دید در این مسیر تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد. چین همچنان بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و توسعه سیستم عامل جایگزین در این کشور می‌تواند برای اندروید گوگل دردساز شود. در واقع هواوی پس از شرایط بسیار سخت خود در دو سال گذشته اکنون احتمالا در مسیر درستی قرار گرفته و شرایط سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hani Madani
    Hani Madani | ۸ شهریور ۱۴۰۰

    درود بر خودکفایی

مطالب پیشنهادی