ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل سرویس استریم موسیقی کلاسیک «پرایم‌فونیک» را تصاحب کرد

اپل با هدف توسعه اپلیکیشن اختصاصی موسیقی کلاسیک و همچنین بهبود سرویس فعلی اپل موزیک، سرویس پخش موسیقی کلاسیک «پرایم‌فونیک» (Primephonic) را خریداری کرد. کوپرتینویی‌ها با این اقدام خود در واقع گام بزرگی در جهت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

اپل با هدف توسعه اپلیکیشن اختصاصی موسیقی کلاسیک و همچنین بهبود سرویس فعلی اپل موزیک، سرویس پخش موسیقی کلاسیک «پرایم‌فونیک» (Primephonic) را خریداری کرد.

کوپرتینویی‌ها با این اقدام خود در واقع گام بزرگی در جهت آوردن موسیقی کلاسیک به اپل موزیک برداشته‌اند. پیشتر نیز اپل توجه ویژه‌ای به موسیقی کلاسیک در آیتونز نشان داده بود و این نخستین باری نیست که چنین سبک موسیقی مورد توجه این شرکت قرار گرفته. اکنون با تصاحب سرویس پخش موسیقی پرایم فونیک، اپل قدرت بیشتری در توسعه خدمات خود در حوزه موسیقی کلاسیک در اختیار خواهد داشت.

پرایم‌فونیک

«الیور شوسر»، نایب رئیس اپل موزیک و Beats در بیانیه‌ای گفت:

«ما عاشق موسیقی کلاسیک هستیم و احترام زیادی برای آن قائلیم. سرویس پرایم‌فونیک به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌ها در حوزه موسیقی کلاسیک تبدیل شده است. با کمک این سرویس می‌توانیم قابلیت‌های جدیدی را با محوریت موسیقی سبک کلاسیک به اپل موزیک اضافه کنیم و در آینده‌ای نزدیک نیز می‌توانیم سرویس اختصاصی موسیقی کلاسیک را ارائه دهیم که می‌تواند بهترین خود در جهان باشد.»

«توماس استفنز»، بنیانگذار و مدیرعامل پرایم‌فونیک نیز در مورد این قرارداد گفت:

«ارائه خدمات سرویس پرایم‌فونیک به کاربران اپل موزیک، پیشرفت فوق‌العاده‌ای برای صنعت موسیقی کلاسیک است. با این رویکرد، هنرمندان و کاربران عاشق این سبک موسیقی می‌توانند با همراهی اپل، تجربه کاربری بهتری را در اختیار داشته باشند.»

وی در ادامه اضافه کرد که موسیقی کلاسیک باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و تاکید کرد که سرویس پرایم‌فونیک از تاریخ ۱۶ شهریورماه (۷ سپتامبر) دیگر کاربر جدیدی نمی‌پذیرد و مشترکان فعلی این سرویس نیز تا شش ماه می‌توانند به صورت رایگان از خدمات اپل موزیک استفاده کنند.

کاربران اپل موزیک نیز می‌توانند از محتوای منحصر به‌فرد پرایم‌فونیک بهره برده و از لیست پخش موسیقی این سرویس استفاده کنند. اپل قصد دارد طی ماه‌های آینده نیز اقدامات دیگری در جهت ارائه خدمات موسیقی کلاسیک به انجام برساند و بهبودهایی را در این حوزه مورد توجه قرار دهد.

همچنین این شرکت در نظر دارد در سال ۲۰۲۲ برنامه اختصاصی موسیقی کلاسیک را به صورت ویژه برای اپل موزیک راه‌اندازی کند. این پلتفرم قرار است براساس سیستم فعلی پرایم‌فونیک راه‌اندازی شود، هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‌ها و قابلیت‌های احتمالی آن وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sata
    sata | ۹ شهریور ۱۴۰۰

    باز یه سرویس جدید بخره، نابود کنه 😒
    گناه دارن این شرکتهای کوچیک و استارتاپ

مطالب پیشنهادی