ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجلس
تکنولوژی

نماینده مجلس: اطلاع رسانی پیرامون اقدامات کمیسیون بررسی طرح صیانت انجام خواهد شد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که تکلیف کمیسیون ویژه مشترک برای بررسی طرح صیانت مشخص شده اعلام کرد با توجه به حساسیت مردم نسبت به این طرح، برای آسودگی آن‌ها کار رسانه‌ای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۵

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که تکلیف کمیسیون ویژه مشترک برای بررسی طرح صیانت مشخص شده اعلام کرد با توجه به حساسیت مردم نسبت به این طرح، برای آسودگی آن‌ها کار رسانه‌ای قوی شکل خواهیم داد تا در جریان آخرین تصمیمات جلسه قرار بگیرند.

«غلامرضا منتظری» در گفت‌وگو با برنا به کمیسیون ویژه بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» موسوم به صیانت اشاره کرده و گفت:

«هر کدام از کمیسیون های تخصصی و اعضای هیئت رئیسه سهمیه ای برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی طرح در نظر گرفته‌ایم. مثلا نمایندگانی از کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اجتماعی و کمیسیون امنیت ملی حضور دارند.»

به گفته وی اعضای این کمیسیون ویژه کمتر از 24 نفر نیستند و با شروع به کار مجلس پس از تعطیلات یک هفته‌ای، فعالیت‌شان آغاز خواهد شد.

منتظری از ظرفیت نیروهای تخصصی و منتقدان و حتی آنهایی که نظر مخالف نسبت به طرح صیانت دارند دعوت کرد تا با حضور در کمیسیون ویژه، نظرات کارشناسی شده خود را ارائه کنند.

او همچنین به حساسیتی که مردم نسبت به این طرح پیدا کرده‌اند اشاره کرد و وعده داد تا برای آسودگی خاطر مردم کار رسانه‌ای قوی از سوی مجلس شکل گرفته تا مردم در جریان آخرین تصمیمات جلسات قرار بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در خصوص این طرح بازنگری صورت بگیرد، گفت:

«نکته اساسی که خیلی به آن توجه نشده این است که در مجلس قانونی مصوب نشده که این همه حرف و حدیث در مورد آن مطرح شده است. در مجلس مقرر کردیم که پیش‌نویس این طرح در دولت مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین در صحن علنی و در کمیسیون مشترک این پیش‌نویس مورد بررسی فراوانی قرار می‌گیرد و قطع به یقین ما شاهد تغییراتی در این پیش‌نویس هستیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی