ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندرهای گوشی‌های سری شیائومی 11T منتشر شد

شیائومی در همین ماه مراسمی در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) برگزار خواهد کرد که احتمالا در آن از گوشی‌های سری ۱۱ تی رونمایی می‌کند. حالا دو هفته پیش از برگزاری این مراسم، رندرهای سری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

شیائومی در همین ماه مراسمی در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) برگزار خواهد کرد که احتمالا در آن از گوشی‌های سری ۱۱ تی رونمایی می‌کند. حالا دو هفته پیش از برگزاری این مراسم، رندرهای سری شیائومی 11T منتشر شده‌اند که ما را با طراحی آن‌ها آشنا می‌کنند.

رندرهای این محصولات از دو منبع مختلف منتشر شده‌اند، اما طراحی پنل پشتی آن‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارند. یکی از این رندرها را وب‌سایت 91mobiles منتشر کرده که پنل پشتی و جلویی شیائومی ۱۱ تی پرو را به نمایش می‌گذارد، با این وجود طراحی آن تفاوتی با نسخه استاندارد نخواهد داشت. در پنل جلویی این سری از گوشی‌های شیائومی با یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر روبه‌رو می‌شویم.

سایر رندرها که در ادامه می‌بینید، از سوی یک منبع توییتری به نام «Chun» منتشر شده‌اند که پنل پشتی گوشی شیائومی 11T پرو را نمایش می‌دهند.

در یکی از تصاویر که ظاهرا نمونه‌ای از این گوشی هوشمند است، فریم آن به نمایش گذاشته شده که از تعبیه دکمه پاور در سنسور اثر انگشت خبر می‌دهد. دکمه پاور به همراه دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه به چشم می‌خورند.

شیائومی 11T

طبق این رندرها، روی پنل پشتی این محصولات یک ماژول مستطیلی شکل بزرگ قرار می‌گیرد که میزبان سه سنسور دوربین به همراه فلاش LED است. در این ماژول به استفاده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره شده است.

در حالی که گوشی‌های سری شیائومی می ۱۰ تی از نمایشگر LCD بهره می‌برند، انتظار می‌رود جایگزین آن‌ها پنل OLED داشته باشند.

طبق شایعات، گوشی شیائومی 11T پرو به نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰هرتز، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز می‌شود. احتمالا نسخه استاندارد این سری با تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ از راه می‌رسد.

این محصولات در نسخه‌های مختلف مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند. در گذشته قیمت این گوشی‌ها توسط فروشگاهی در بریتانیا افشا شده بود، با این حال انتظار می‌رود در بازار جهانی قیمت کمتری داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی