ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ۵ بازی‌ کمتر شناخته شده موبایل که باید تجربه کنید

دنیای بازی‌‌های موبایلی بسیار گسترده است و هر سال تعداد زیادی بازی منتشر می‌شوند که تنها تعداد محدودی از این لیست بلند بالا به واسطه‌ی تبلیغات و بازاریابی درست و قوی مورد توجه قرار می‌گیرند ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

دنیای بازی‌‌های موبایلی بسیار گسترده است و هر سال تعداد زیادی بازی منتشر می‌شوند که تنها تعداد محدودی از این لیست بلند بالا به واسطه‌ی تبلیغات و بازاریابی درست و قوی مورد توجه قرار می‌گیرند و به محبوبیت می‌رسند.

اما این به آن معنی نیست که بازی‌‌های موبایلی غیرمحبوب بی‌کیفیت هستند یا ارزش تجربه کردن ندارند، بنابراین در این مطلب به سراغ عناوینی رفته‌ایم که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند اما همچنان بازی‌های خوبی هستند و می‌توانند برای بازیکنان سرگرم‌کننده و جذاب باشند.

Argo's Choice

  • بازی آفلاین است

بازی Argo's Choice در حقیقت یک رمان تصویری است که داستانی جنایی را روایت می‌کند و بازیکنان در آن نقش فردی به نام آرگو را برعهده دارند که یک کارآگاه بازنشسته است اما هنوز در صحنه حضور دارد و پرونده‌های مختلف را حل می‌کند.

او در جدیدترین پرونده‌اش وارد ماجرای یک جرم پیچیده شده و مجبور است مخفیانه با مظنونین رابطه‌ی دوستانه برقرار کند تا سرنخ‌ها را کشف کند. داستان بازی پیچیدگی‌های ظریفی دارد و گاها شما را در معرض تصمیم‌های سخت و دوراهی‌های اخلاقی قرار می‌دهد که می‌توانند زندگی یک شخصیت را زیر و رو کنند.

Argo's Choice

Argo's Choice

سازنده: Buff Studio Co.Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 135/55 مگابایت زبان:

Ancestor‏

  • بازی آفلاین است

بازی Ancestor‏ یک پلتفرمر آرکید است که بدون هیچ توضیحی شما را به یک سرزمین ناشناخته می‌برد و شما باید کم کم اطرافتان را کشف کنید، با دشمنان روبرو شوید و امتیاز بگیرید. روند پیشرفت بازی سریع است و اتفاقات مختلف می‌توانند به راحتی شما را غافلگیر کنند، بنابراین باید سرعت عمل بالایی داشته باشید.

گیم‌پلی در طی بازی تغییر زیادی ندارد اما وجود باس فایت‌ها و چالش‌های مختلف باعث می‌شوند که در دور تکرار گیر نیفتید. از طرفی هم سطح سختی بازی متغیر است و هر چه مدت بیشتری را در بازی حضور پیدا کنید با چالش‌های سخت‌تری روبرو می‌شوید.

Ancestor‏

Ancestor‏

سازنده: SuperMegaQuest Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 134.1/68 مگابایت زبان:

Life Gallery‏

  • بازی آفلاین است

بازی Life Gallery‏ در سبک ترسناک ساخته شده اما داستان آن لایه‌های روانشناختی عمیقی دارد و مفاهیم عمیقی را به چالش می‌کشد. شما در یک گالری نقاشی هستید که هر بوم نقاشی آن داستانی مرموز و تاریک را روایت می‌کند و شما را با خانواده‌ای غیرعادی آشنا می‌کند.

این خانواده رازهای وحشتناکی را با خود به دوش می‌کشد و شما باید از تراژدی‌های هر یک از افراد سر در بیاورید تا بتوانید پازل پر رمز و راز این داستان را حل کنید. این بازی یکی از بهترین بازی‌‌های موبایلی در سبک ترسناک است و حتی جوایزی هم دریافت کرده اما هرگز به شهرت چندانی نرسید.

Life Gallery‏

Life Gallery‏

سازنده: 751Games Co., Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 578.4/148 مگابایت زبان:

Dear My Cat

  • بازی آفلاین است

بازی Dear My Cat یک شبیه‌ساز است که در آن باید از یک گربه مراقبت کنید و به جای او زندگی کنید. بازی گرافیک سه بعدی دارد و نسبت به عنوان‌های مشابه تجربه‌ی متفاوتی به بازیکنان می‌دهد. این گربه در یک جزیره زندگی می‌کند بنابراین گسترش جزیره هم برعهده‌ی شماست.

با پیشرفت بازی، حیوانات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانید به مکان‌های جدید بروید. موسیقی پس زمینه و داستان بازی یک تجربه‌ی کاملا آرامش‌بخش را برایتان رقم می‌زنند که می‌تواند کمی از اضطراب زندگی مدرن را از شما دور کند.

Dear My Cat

Dear My Cat

سازنده: FLERO GAMES Co.,Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 442.2/210 مگابایت زبان:

Grayland‏

  • بازی آفلاین است

بازی Grayland یکی از آن عناوینی است که در نگاه اول عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد اما پس از اینکه کمی در آن وقت می‌گذرانید، متوجه می‌شوید که فضای خاکستری و آبی بازی چه روایتی را به همراه دارد.

بازی شما را در نقش یک پرنده قرار می‌دهد که می‌تواند به راحتی در محیط اطرافش پرواز کند و سر از کار بقیه دربیاورد. اطراف شما پر از موجودات عجیبی است که برخی دوست و برخی دشمن هستند و شما باید راز دشمنان را کشف کنید تا به دوستانتان کمک کنید.

Grayland‏

Grayland‏

سازنده: 1DER Entertainment s.r.o قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 109.3/55 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی