ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳ نارنجی
تکنولوژی

آیفون ۱۳ پرو احتمالا فاقد نسخه‌ای با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون ۱۳ پرو را با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دهد و خبری از نسخه‌ای با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نخواهد بود. البته برخی منابع نیز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اپل ظاهرا قصد دارد آیفون ۱۳ پرو را با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دهد و خبری از نسخه‌ای با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نخواهد بود. البته برخی منابع نیز می‌گویند این احتمال وجود دارد نسخه‌ای از آیفون ۱۳ پرو با حافظه یک ترابایتی نیز عرضه خواهد شد.

اپل پیش از این نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته است. برای مثال اپل آیفون ۷ خود را با حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کرده بود و نسخه ۶۴ گیگابایتی که در آن زمان مناسب‌ترین فضای ذخیره‌سازی اطلاعات بود را نادیده گرفت.

انتظار می‌رود که اپل سری آیفون ۱۳ را بزودی معرفی کند و با نزدیک شدن به رویداد رونمایی، جزئیات بیشتری از مشخصات این سری منتشر می‌شود. به گزارش منابع آگاه، ظاهرا اپل نسخه‌ای از این موبایل با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در مدل‌ پرو آیفون ۱۳ عرضه نخواهد کرد.

گفته می‌شود که اپل نسخه آیفون ۱۳ پرو با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و نسخه دیگری با ۵۱۲ گیگابایت فضای داخلی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد و باز هم مناسب‌ترین گزینه یعنی فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی را نادیده خواهد گرفت. با توجه به اینکه گوشی‌های آیفون قابلیت ارتقا حافظه را ندارند، کاربران مجبور به خرید گزینه ۵۱۲ گیگابایتی خواهند شد که طبیعتا نسبت به سایر گزینه‌ها قیمت گران‌تری هم خواهد داشت.

با این وجود، اپل همچنین ممکن است گزینه‌هایی از آیفون ۱۳ پرو با حافظه داخلی ۱ ترابایتی را نیز ارائه کند. با این وجود، آیفون ۱۳ مینی و نسخه استاندارد این سری از گزینه‌هایی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهند برد. همچنین نسخه‌های اصلی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم خواهند بود، در حالی که آیفون ۱۳ پرو ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت.

اپل در نظر دارد تا در یک رویداد تمام دیجیتالی که احتمالا هفته‌های آینده برگزار می‌شود از سری «آیفون ۱۳» و «اپل واچ سری ۷» رونمایی کند. همچنین در اخبار گذشته این گوشی عنوان شده بود که اپل احتمالا فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را در روز جمعه به تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) شروع می‌کند و نسل سوم ایرپاد را هم در روز پنجشنبه به تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) روانه بازار می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی