ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در پروژه Explorers فرصتی استثنایی در اختیار هوادارن خود قرار می‌دهد

شیائومی حدود یک سال قبل پروژه‌‌ای تحت عنوان Mi Explorers را معرفی کرد تا توجه ویژه خود را به طرفدارانش نشان دهد. اکنون این پروژه با حذف حروف «می» و تحت عنوان پروژه Explorers بار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

شیائومی حدود یک سال قبل پروژه‌‌ای تحت عنوان Mi Explorers را معرفی کرد تا توجه ویژه خود را به طرفدارانش نشان دهد. اکنون این پروژه با حذف حروف «می» و تحت عنوان پروژه Explorers بار دیگر فرصتی را در اختیار طرفداران این برند قرار می‌دهد تا بتوانند از مزایای هواداری این شرکت استفاده کنند.

غول فناوری چینی در پروژه شیائومی اکسپلوررز، به دنبال طرفدارانی است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و عمیق‌تر درباره این شرکت هستند. به زبان ساده‌تر، شیائومی در این پروژه به دنبال افراد با استعدادی است که داوطلبانه در فاز تست و آزمایش دستگاه‌های شیائومی قبل از عرضه به بازار حضور پیدا می‌کنند. در پست انجمن شیائومی آمده است:

برنامه Xiaomi Explorers به شما فرصتی می‌دهد تا جهان را از طریق محصولات شیائومی کشف کنید! این بار شما فرصت استفاده از محصولات شیائومی را پیش از دیگران در اختیار دارید.

شیائومی اکسپلوررز

در ادامه پست آمده است: «آیا تصور می‌کنید که یک هنرمند واقعی هستید؟ آیا حاضر هستید شور و اشتیاق زندگی خود را از طریق انجام کارهای خلاقانه نشان دهید؟ برای تکمیل ثبت‌نام در برنامه شیائومی اکسپلوررز تنها ۳ مرحله پیش روی خود دارید.» با این وجود تولید کننده موبایل چینی ثبت‌نام برنامه خود را آغاز کرده و این کار شامل سه مرحله می‌شود. ابتدا باید به برخی سوالات پاسخ دهید، سپس باید خلاقیت خود را نشان دهد و در نهایت کارهای قبلی خود را با شرکت به اشتراک بگذارید.

شیائومی تصمیم نهایی خود را بر اساس توانایی داوطلبان در تولید محتوای با کیفیت در طول پروژه می‌گیرد. این شرکت از طریق ایمیل داوطلبان منتخب خود را مطلع می‌کند، اما هنوز هیچ اطلاعی در مورد زمان اعلام آن وجود ندارد.

شیائومی در چند وقت گذشته محصولات جالبی مانند میکس ۴ و ربات چهارپای CyberDog را معرفی کرده است. شیائومی می میکس ۴ اولین گوشی تجاری تولید کننده چینی محسوب می‌شود که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد. به گفته شیائومی، تراکم پیکسلی نمایشگر در تمام بخش‌ها یکسان است و به ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. بنابراین برخلاف دستگاهی مانند زد‌تی‌ای اکسون ۲۰، کاربران با کاهش تراکم روبه‌رو نمی‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی