ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوبیا رد مجیک 6S پرو با فن خنک‌کننده RGB بهبود یافته و شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی می‌شود

گوشی‌های سری رد مجیک نوبیا از بهترین دستگاه‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شوند. سری نوبیا رد مجیک ۶ اواخر سال گذشته با رم ۱۸ گیگابایتی و شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی شد، اکنون گوشی دیگری از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

گوشی‌های سری رد مجیک نوبیا از بهترین دستگاه‌های گیمینگ بازار محسوب می‌شوند. سری نوبیا رد مجیک ۶ اواخر سال گذشته با رم ۱۸ گیگابایتی و شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی شد، اکنون گوشی دیگری از این تولیدکننده تحت عنوان رد مجیک 6S پرو به زودی معرفی خواهد شد و برخی مشخصات رسمی آن پیش از رونمایی فاش شده است.

پوستر ارائه شده در شبکه اجتماعی ویبو نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به فن خنک کننده‌‌ RGB قدرتمندی است که ۲۰۰ درصد عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. همچنین این فن با طراحی جدید خنک‌کننده ICE 7.0 کار می‌کند که از ۹ لایه تشکیل شده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد فن RGB رد مجیک 6S پرو مانند رد مجیک ۶ پرو از طریق پنل پشتی قابل مشاهده خواهد بود.

علاوه بر این، رد مجیک 6S پرو احتمالا از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند که باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت را در مدت زمان ۱۷ دقیقه به صورت کامل شارژ خواهد کرد. همچنین برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه، یک سیستم خنک‌کننده هوا اضافی برای خود شارژر نیز وجود خواهد داشت.

علاوه بر این شواهد ارائه شده از سوی پایگاه داده TENAA ضمن نشان دادن طراحی و ظاهر دستگاه عنوان می‌کند که مشخصات اصلی این گوشی تقریبا مانند رد مجیک ۶ پرو خواهد بود.

مشخصات گوشی منتسب به رد مجیک 6S پرو با شماره مدل NX669J-S عنوان می‌کند که این دستگاه از نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با وضوح 1080P بهره می‌برد. در زیر کاپوت نیز چیپست اسنپدراگون +۸۸۸ قرار گرفته که فرکانس ۲.۹۵ گیگاهرتز را ارائه می‌کند و با حافظه رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت همراه شده است. این بار نسبت به رد مجیک ۶ پرو گزینه‌ای با رم ۱۸ گیگابایتی معرفی نخواهد شد.

ماژول دوربین اصلی گوشی همچنان سه سنسور را در خود جای داده است و از یک فلش LED بهره می‌برد. سنسور اصلی این گوشی گیمینگ ۶۴ مگاپیکسل است و بعید به نظر می‌رسد که نوبیا سایر دوربین‌ها را تغییر دهد، زیرا عکاسی ویژگی ثانویه این دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

گوشی رد مجیک 6S پرو ۱۵ شهریور ماه معرفی خواهد شد. بنابراین در روزهای آینده خبرهای بیشتری از این گوشی گیمینگ منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی