ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی با عبور از اپل، برترین سازنده گجت‌های پوشیدنی دنیا در فصل دوم ۲۰۲۱ شد

طبق جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی کانالیس، شیائومی توانسته با شکست رقبای خود مانند اپل، به بزرگترین تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی دنیا در فصل دوم ۲۰۲۱ تبدیل شود. به نظر می‌رسد دلیل افزایش فروش شیائومی و دستیابی‌‌اش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

طبق جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی کانالیس، شیائومی توانسته با شکست رقبای خود مانند اپل، به بزرگترین تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی دنیا در فصل دوم ۲۰۲۱ تبدیل شود.

به نظر می‌رسد دلیل افزایش فروش شیائومی و دستیابی‌‌اش به چنین مقامی، عرضه دستبند هوشمند می بند ۶ باشد که بهترین مچ‌بند ورزشی چینی‌ها تا به امروز محسوب می‌شود. به گفته کانالیس، عرضه این دستبند هوشمند یک اقدام عاقلانه بوده و توانسته فروش این برند در بازار را افزایش دهد. شیائومی در فصل دوم ۲۰۲۱ به سهم ۱۹.۶ درصدی دست پیدا کرده است.

شیائومی

همانطور که می‌توان انتظار داشت، اپل همچنان در بازار ساعت‌های هوشمند بیشترین سهم را دارد. کوپرتینویی‌ها با فروش ۷.۹ میلیون ساعت هوشمند توانسته‌اند به سهم ۳۱.۱ درصدی از بازار دست پیدا کنند. البته در بازار گجت‌های پوشیدنی سهم این کمپانی به ۱۹.۳ درصد می‌رسد.

شیائومی

اپل در فصل دوم ۲۰۲۰ موفق به فروش ۶.۱ میلیون اپل واچ شده بود که نشان از رشد سالانه ۲۹.۴ درصدی آن در فصل دوم ۲۰۲۱ دارد.

در بازار گجت‌های پوشیدنی پس از شیائومی و اپل، هواوی به لطف عملکرد موفقش در بازار چین در رده سوم به چشم می‌خورد. این کمپانی با فروش ۳.۷ میلیون گجت پوشیدنی توانسته به سهم ۹.۲ درصدی در بازار جهانی دست پیدا کند، البته این شرکت رشد سالانه منفی ۵۳.۹ درصدی داشته است.

شیائومی در بازار ساعت‌های هوشمند پس از سامسونگ در رتبه پنجم قرار دارد. چینی‌ها با فروش ۱.۵ میلیون دستگاه به سهم ۵.۷ درصدی از بازار دست پیدا کرده‌اند و رشد سالانه ۲۷۲.۶ درصدی داشته‌اند.

در حالت کلی بازار گجت‌های پوشیدنی در فصل دوم ۲۰۲۱ رشد ۵.۶ درصدی را تجربه کرده و شرکت‌ها موفق به فروش ۴۰.۹ میلیون دستگاه شده‌اند. رشد بازار ساعت‌های هوشمند چشمگیرتر بوده. کمپانی‌ها با مجموع فروش ۲۵.۴ میلیون دستگاه در این بازه زمانی، رشد ۳۷.۹ درصدی بازار را رقم زده‌اند.

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند سهم ۶۲ درصدی از فروش تمام گجت‌های پوشیدنی را به خود اختصاص داده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود در سال‌های آینده همین محصولات منجر به رشد بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی