ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نام تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد: پایان کار فبلت محبوب؟

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت به بازار نمی‌آید. حالا اطلاعات جدید درباره ثبت نام‌های تجاری نشان می‌دهد که سامسونگ نام گلکسی نوت را دوباره ثبت نکرده و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت به بازار نمی‌آید. حالا اطلاعات جدید درباره ثبت نام‌های تجاری نشان می‌دهد که سامسونگ نام گلکسی نوت را دوباره ثبت نکرده و احتمالا در آینده نزدیک برنامه‌ای برای معرفی مدل جدید این سری ندارد.

وب‌سایت GalaxyClub اخیرا موفق به کشف اطلاعات مربوط به ثبت مجدد نشان‌های تجاری سامسونگ شده و به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها تا این لحظه فقط نشان تجاری گلکسی A، گلکسی M، گلکسی S و گلکسی Z را ثبت کرده‌اند. غایب بزرگ این فهرست گلکسی نوت است که حداقل در آینده نزدیک در برنامه‌های سامسونگ جایی ندارد.

سامسونگ به‌تازگی تمرکز خود را روی سری گلکسی Z گذاشته و آینده را از آن گوشی‌های تاشو می‌داند. مهم‌ترین قابلیت سری گلکسی نوت قلم هوشمند S Pen بود که اوایل سال جاری میلادی برای اولین بار برای گلکسی S21 اولترا عرضه شد. این شرکت همچنین چند هفته پیش گلکسی زد فولد ۳ را معرفی کرد که از S Pen پشتیبانی می‌کند.

با این حال، بسیاری از طرفداران سامسونگ خواستار بازگشت سری خاطره‌انگیز گلکسی نوت هستند و وجود شکاف اختصاصی برای نگهداری از قلم را مزیت قابل توجهی برای این گوشی به حساب می‌آورند. سری گلکسی نوت ۲۰ آخرین خانواده این سری بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار آمد.

پیش‌تر گروهی ۱۵ هزار نفره از طرفداران محصولات سری گلکسی نوت با امضای یک کارزار آنلاین از سامسونگ خواسته بودند که در نیمه اول ۲۰۲۲ مدل جدیدی از این خانواده را به بازار بفرستد. با این وجود، اکنون دیگر بعید به نظر می‌رسد که حداقل در یک سال آینده شاهد معرفی نسل جدیدی از خانواده گلکسی نوت باشیم.

غول کره‌ای همچنین در تیر ماه نام تجاری Flex Note را ثبت کرده بود. این نام می‌تواند مربوط به محصولات تاشو با پشتیبانی از قلم S Pen باشد تا شاید از این طریق بتواند به نیاز کاربران سری نوت پاسخ بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ارین سلیمی
    ارین سلیمی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰

    چرا سامسونگ چرا این گوشی به این خوبی را میخواین بردارین من خودم سری s دارم ولی نمیخوام که برندی مثل نوت با اس دست به دست هم گذاشتن و تونستن تمام رقبا را شکست بدن چرا باید سری نوت از اس جدا بشه چرااااا

مطالب پیشنهادی