ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس‌اپ روی گزینه جدیدی برای Last Seen و ویژگی جستجو بر اساس تاریخ کار می‌کند

واتس‌اپ در حال کار روی دو قابلیت جدید است که اولی باعث می‌شود نمایش بخش Last Seen برای آن دسته از مخاطبانی که نمی‌خواهید متوقف شود. قابلیت دوم نیز امکان جستجو در چت‌ها از طریق ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

واتس‌اپ در حال کار روی دو قابلیت جدید است که اولی باعث می‌شود نمایش بخش Last Seen برای آن دسته از مخاطبانی که نمی‌خواهید متوقف شود. قابلیت دوم نیز امکان جستجو در چت‌ها از طریق تاریخ را فراهم می‌کند.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، ابزار جدید حریم خصوصی واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد به‌طور دقیق مشخص کنند که می‌خواهند چه کسی زمان آخرین فعالیتشان در این پیام‌رسان را نبیند. در حال حاضر می‌توان بخش Last Seen، تصویر پروفایل و About را طوری تنظیم کرد که همه کاربران و مخاطبان به این اطلاعات دسترسی داشته باشند یا هیچ‌کس آن‌ها را نبیند.

ولی در آینده گزینه جدیدی به این بخش اضافه می‌شود تا در حین نمایش اطلاعات به مخاطبان بتوانید مشخص کنید که می‌خواهید کدام مخاطب را از این فهرست بیرون بگذارید. این قابلیت اجازه می‌دهد Last Seen خود را از افرادی که نمی‌خواهید فعالیت شما را ببینند، مخفی کنید. البته بدیهی است که غیرفعال‌سازی Last Seen برای هر مخاطب به معنای این خواهد بود که شما هم نمی‌توانید Last Seen آن‌ها را ببینید.

واتس‌اپ همچنین از ماه نوامبر در حال کار روی قابلیتی برای جستجو بر اساس تاریخ بوده و همچنان به کار روی این ویژگی ادامه می‌دهد. اگر به دنبال پیامی در یک بازه زمانی مشخص هستید، با کمک این ویژگی به راحتی می‌توانید پیام مدنظر خود را پیدا کنید. کافیست در هنگام جستجو روی آیکن تقویم ضربه بزنید و با کمک گزینه‌های موجود زمان موردنظر خود را تعیین کنید.

قابلیت مخفی‌سازی Last Seen و جستجوی زمانی فعلا در نسخه iOS در دست توسعه قرار دارند ولی احتمالا در آینده برای نسخه اندروید نیز عرضه می‌شوند. کاربران با کمک ویژگی اول می‌توانند سطح امنیت حریم خصوصی خود را افزایش داده و کنترل بیشتری نسبت به حضور خود در این پلتفرم داشته باشند. واتس‌اپ همچنین امروز اعلام کرده چه پلتفرم‌هایی به‌زودی از پشتیبانی این شرکت خارج می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی