ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عینک هوشمند فیسبوک و Ray-Ban در تاریخ ۱۸ شهریور ماه معرفی می‌شود

پس از مدت‌ها انتظار در نهایت تاریخ رونمایی عینک هوشمند فیسبوک و ری-بن مشخص شد. پوستر منتشر شده در وب‌سایت ری‌-بن از تاریخ رویداد معرفی این محصول سخت افزاری فیسبوک در ۱۸ شهریورماه خبر می ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

پس از مدت‌ها انتظار در نهایت تاریخ رونمایی عینک هوشمند فیسبوک و ری-بن مشخص شد. پوستر منتشر شده در وب‌سایت ری‌-بن از تاریخ رویداد معرفی این محصول سخت افزاری فیسبوک در ۱۸ شهریورماه خبر می دهد.

ری‌-بن با انتشار پوستری در وب‌سایت خود، تصویری از یک عینک را به همراه تاریخ رویداد اطلاع رسانی کرده است. همچنین فرم ثبت نامی در قسمت پایین پوستر قرار داده شده تا علاقه‌مندان برای دریافت نوتیفیکیشن در مورد این محصول جدید ثبت‌نام کنند. هرچند به صورت دقیق مشخص نیست ثبت‌نام‌کنندگان در وب‌سایت ری‌-‌بن قرار است با ثبت نام در سایت اخبار مربوط به این عینک هوشمند را دریافت کنند یا تنها قرار است نوتیفیکیشن مربوط به معرفی و عرضه به آنها اطلاع‌رسانی شود.

فیسبوک عینک هوشمند خود را با همکاری شرکت مادر Ray-EssilorLuxottica توسعه داده است و آن را گامی موثر برای توسعه عینک هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده کامل می‌داند.

عینک هوشمند فیسبوک

پیشتر مارک زاکربرگ تایید کرده بود که عینک هوشمند این شرکت، محصول سخت افزاری بعدی فیسبوک خواهد بود. اگرچه تاکنون زمان رونمایی از آن مشخص نشده بود.

عینک هوشمند فیسبوک و ری-‌بن می‌تواند تنها بخشی از ابتکار و خلاقیت فیسبوک را در راستای هدف بزرگ‌تری که دنبال می‌کند، به نمایش بگذارد. در واقع این شرکت قصد دارد عینک‌های هوشمند با فناوری‌های جدید را به بازار عرضه کند.

در حال حاضر مشخص نیست که این عینک هوشمند چه قابلیت‌هایی دارد، ولی فیسبوک قبلا تایید کرده بود که عینک ری-بن نمایشگر مجتمع نخواهد داشت و یک دستگاه واقعیت افزوده محسوب نمی‌شود.

در نهایت این سولات درباره عینک فیسبوک وجود دارد: آیا می‌توان با این محصول تماس صوتی برقرار کرد؟ آیا امکان دسترسی به دستیار هوشمند وجود خواهد داشت؟ هنوز چیزی مشخص نیست. منتها بدون وجود یک نمایشگر مجتمع، این دستگاه باید برای انجام کارهای مختلف خود با یک اپلیکیشن همراه کار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی