ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳

سامسونگ نزدیک به یک ماه پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. کره‌ای‌ها نسخه ویژه، تولید محدود و البته گران‌قیمت این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

سامسونگ نزدیک به یک ماه پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد. کره‌ای‌ها نسخه ویژه، تولید محدود و البته گران‌قیمت این محصولات را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون شناخته می‌شوند. حالا شاهد انتشار ویدیوی رسمی جعبه‌گشایی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ تام براون ادیشن هستیم.

اگرچه بسیاری از کاربران در سراسر جهان نمی‌توانند این گوشی‌های هوشمند را بخرند، اما مشاهده جعبه‌گشایی آن برای اکثر افراد می‌تواند لذت‌بخش باشد.

در جعبه نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ با این گوشی تاشو، گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ روبه‌رو هستیم. تمام این محصولات از طراحی مخصوصی بهره می‌برند و امضای برند تام براون روی آن‌ها به چشم می‌خورد. در جعبه این گوشی هوشمند قلم S Pen پرو هم قرار می‌گیرد تا کاربران دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافه‌ای برای تهیه آن نداشته باشند.

در جعبه گلکسی زد فلیپ ۳ تام براون ادیشن هم با این گوشی تاشو به همراه گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ روبه‌رو هستیم. گلکسی واچ ۴ در این مجموعه از دو بند مخصوص بهره می‌برد.

گلکسی زد فولد ۳ تام براون

سامسونگ برای هردو دستگاه از شارژر وایرلس Trio استفاده کرده که امکان شارژ همزمان تمام دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با این شارژر بطور همزمان گوشی تاشو، ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم‌شان را شارژ کنند.

این محصولات از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه استاندارد ندارند و تنها تفاوت آن‌ها، طراحی و همچنین عرضه محدود است. بنابراین کاربران همچنان به گوشی‌های تاشو 5G با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ دسترسی پیدا می‌کنند.

در گلکسی زد فولد ۳ با نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی و صفحه نمایش خارجی ۶.۲ اینچی روبه‌رو هستیم. گلکسی زد فلیپ ۳ هم به نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی و ۱.۹ اینچی بیرونی مجهز شده است. ما در دیجیاتو به تازگی گلکسی زد فلیپ ۳ را بررسی کرده‌ایم که برای مطالعه آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی