ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر مشغول آزمایش طراحی لبه به لبه تصاویر و ویدیوهای تایم لاین است

توییتر امروز اعلام کرده در حال آزمایش طراحی جدیدی برای تصاویر و ویدیوهای تایم لاین در iOS است. در این تایم لاین جدید با طراحی تقریبا تمام صفحه جدیدی مشابه آنچه در اینستاگرام وجود دارد، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

توییتر امروز اعلام کرده در حال آزمایش طراحی جدیدی برای تصاویر و ویدیوهای تایم لاین در iOS است. در این تایم لاین جدید با طراحی تقریبا تمام صفحه جدیدی مشابه آنچه در اینستاگرام وجود دارد، روبه‌رو می‌شویم و تصاویر و ویدیوها کل عرض نمایشگر را می‌پوشانند.

به گفته توییتر، این تغییر برای پشتیبانی بهتر از گفتگوهای بصری و متنی صورت می‌گیرد و کاربر احساس بهتری در زمان استفاده از توییتر خواهد داشت:

«حالا این ویژگی را در iOS آزمایش می‌کنیم: توییت‌های لبه به لبه که عرض تایم لاین شما را افزایش می‌دهد تا ویدیوها، تصاویر و گیف‌های شما فضای بیشتری برای درخشیدن داشته باشند.»

در حال حاضر نمی‌دانیم این شبکه اجتماعی چه زمانی طراحی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هم اکنون این ویژگی فاز آزمایشی را پشت سر می‌گذارند و در اختیار تعداد محدودی از کاربران iOS قرار گرفته است.

این تغییر در صورتی که در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد، به کاهش نگرانی‌ها پیرامون فناوری برش تصاویر توییتر کمک می‌کند. توییتر در سال‌های اخیر با چالش‌های مختلفی برای الگوریتم‌های برش تصاویر مواجه شده و این الگوریتم‌ها عملکرد متعصبانه‌ای داشته‌اند.

توییتر در اوایل سال جاری میلادی این الگوریتم برش تصاویر را از دسترس خارج کرد، اما طراحی جدید تایم لاین که همانند اینستاگرام روی محتوای بصری تمرکز دارد، می‌تواند مشکلات این شبکه اجتماعی در زمینه تعصبات اجتماعی را کاهش دهد.

در کنار این طراحی جدید، توییتر روی قابلیت حذف دنبال‌کنندگان بدون مسدود کردن آن‌ها هم کار می‌کند. در این قابلیت گزینه‌ای برای حذف کاربران از لیست دنبال‌کنندگان وجود دارد و با اینکار دیگر توییت‌های شما به صورت خودکار در تایم لاین فرد موردنظر قرار نمی‌گیرد.

علاوه بر این، توییتر روی قابلیت آرشیو کردن توییت‌ها هم کار می‌کند که امکان مخفی‌سازی توییت‌ها پس از مدت مشخصی را فراهم می‌کند. همچنین در آینده باید منتظر ویژگی‌هایی مانند مخفی‌سازی توییت‌هایی که لایک می‌کنید و امکان ترک گفتگوهای عمومی هم باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی