ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون از تلویزیون‌های هوشمند سری Omni و 4-series رونمایی کرد

آمازون با معرفی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود یعنی Omni و 4-series رقابتی تازه‌ای را با تولید کنندگان دیگر بازار از جمله سامسونگ، سونی، ال‌جی و شیائومی آغاز می‌کند. سری Omni از ۵ آبان ماه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

آمازون با معرفی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند خود یعنی Omni و 4-series رقابتی تازه‌ای را با تولید کنندگان دیگر بازار از جمله سامسونگ، سونی، ال‌جی و شیائومی آغاز می‌کند.

سری Omni از ۵ آبان ماه در مدل‌های ۴۳، ۵۰، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی عرضه می‌شود که تمام آن‌ها از وضوح 4K، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، HDR10، HLG و فناوری Dolby Digital پشتیبانی می‌کنند. همچنین مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی از فناوری Dolby Vision نیز برخوردار هستند.

آمازون

طراحی تلویزیون‌های این سری کمی متفاوت است اما شباهت‌هایی نسبت به سایر برندهای بازار دارد. مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی طراحی یکسانی دارند و حاشیه‌های اطراف آن فقط ۱.۱ میلی متر است. با این وجود آمازون طراحی سایر مدل‌های این سری را با ویژگی‌ها و کیفیت کمتری ارائه کرده است.

تلویزیون‌های سری Omni همچنین از الکسا دستیار هوشمند آمازون پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کاربرد کنترل از راه دور در این سری کمتر می‌شود. تلویزیون‌های هوشمند آمازون همچنین از میکروفون‌های داخلی بهره می‌برند که مدیریت کارها را ساده‌تر می‌کند. همچنین برای حفظ حریم خصوصی کاربران، آمازون از نوعی سوئیچ استفاده کرده که میکروفون‌ها را به صورت الکترونیکی قطع می‌کند.

تمام تلویزیون‌های این سری از فناوری Bluetooth 5.0، چهار پورت HDMI، یک پورت USB، یک پورت اترنت، پورت کابل/آنتن ، پورت نوری ، ساطع کننده مادون قرمز و جک صدا بهره می‌برند. در زیر قیمت مدل‌های مختلف آن آمده است:

  • ۴۳ اینچ = ۴۰۹.۹۹ دلار
  • ۵۰ اینچ = ۵۰۹.۹۹ دلار
  • ۵۵ اینچ = ۵۵۹.۹۹ دلار
  • ۶۵ اینچ = ۸۲۹.۹۹ دلار
  • ۷۵ اینچ = ۱۰۹۹.۹۹ دلار
آمازون

سری 4-series شامل تلویزیون‌های مقرون به صرفه آمازون می‌شود که در اندازه‌های ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچ روانه بازار خواهند شد. تمام این سه مدل دارای نمایشگر LED 4K با پشتیبانی از HDR 10 و HLG هستند. همچنین پورت‌ها و اسپیکرهای این سری و سری قبل کاملا مشابه است.

تنها تفاوت تلویزیون‌های این سری نسبت به سری Omni عدم پشتیبانی از دستیار هوشمند الکسا است. بنابراین در این سری (برخلاف سری قبل) ویژگی‌هایی مانند کنترل از راه دور توسط الکسا یا امکان برقراری تماس‌های ویدیویی دو طرفه با Alexa Communications وجود ندارد.

سری 4-series نیز از ۵ آبان در دسترس خواهند بود و قیمت‌ آن‌ها به ترتیب اندازه ۳۶۹.۹۹، ۴۶۹.۹۹ و ۵۱۹.۹۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی