ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ کاراکتر شانگ چی به بازی Marvel Future Fight می‌آید

به تازگی فیلم جدید مارول با نام شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه روی پرده سینماها رفته و به همین مناسبت بازی Marvel Future Fight میزبان کاراکترهایی از این فیلم خواهد بود که شامل کاراکتر ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

به تازگی فیلم جدید مارول با نام شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه روی پرده سینماها رفته و به همین مناسبت بازی Marvel Future Fight میزبان کاراکترهایی از این فیلم خواهد بود که شامل کاراکتر اصلی یعنی شانگ چی هم می‌شود. علاوه بر کاراکترها، آیتم‌ها و کاستوم‌های مرتبط با این فیلم هم به بازی اضافه می‌شوند.

آپدیت جدید یک مود جدید هم با خود به همراه آورده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت تصادفی وارد مپ‌های مختلف شوند و با تیم‌های ابرقهرمانی خود به سراغ حل مشکلات بروند. یک بخش مبارزه‌ای هم به بازی اضافه شده که تم و فضاسازی مشابه فیلم دارد و می‌تواند تجربه‌ی جذابی برای طرفداران این فیلم باشد.

با فراگیرتر شدن ورزش‌های الکترونیکی بازی‌های بیشتری به سراغ برگزاری تورنمنت می‌روند و حالا مسابقات جهانی Summoners War: Lost Centuria در راه است که برای نفر اول جایزه‌ی ۲۰ هزار دلاری در نظر گرفته. نفرات دوم، سوم و چهارم هم به ترتیب جوایز ۵ هزار، ۳ هزار و ۲ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.

این اولین بار است که چنین جایزه‌‌ی بزرگی برای یک بازی استراتژیک تعیین می‌شود و انتظار می‌رود که مسابقات جذابی در راه باشند. برای شرکت در این تورنمنت باید تا ۲۳ شهریور در رنکینگ هفتگی جزو ۲۰۰۰ نفر اول باشید و پس از آن می‌توانید برای تورنمنت ثبت‌نام کنید.

تیم EA اعلام کرده که در طی فصل پاییز پلی‌ تست‌های بیشتری برای بازی Battlefield Mobile در فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد کرد. این تست‌ها فعلا برای سیستم‌ عامل اندروید برگزار می‌شوند اما به‌زودی سیستم عامل iOS و مناطق بیشتری به تست‌ها اضافه خواهند شد.

می‌توانید برای پیش ثبت نام بازی در گوگل پلی اقدام کنید تا از انتشار بازی یا پلی تست‌های بعدی در منطقه‌ای که در حساب گوگل‌تان ثبت شده، مطلع شوید. این بازی یک شوتر آنلاین و رایگان خواهد بود که امکان پرداخت درون برنامه‌ای دارد و احتمالا در بهار سال آینده منتشر می‌شود.

Impossible Isles

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Impossible Isles یک عنوان پازلی جذاب است که توسط بازی ساز مستقلی به نام Andrew Gibson ساخته شده و در آن توانایی حل مسئله‌ی شما به چالش کشیده می‌شود.

در هر مرحله یک نقشه در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید با جای‌گذاری قطعات مختلف یک دنیای کوچک بسازید. نقشه‌ها هر روز تغییر می‌کنند و بازی به صورت روزانه محتوای جدیدی را در دسترس بازیکنان می‌گذارد.

Impossible Isles

Impossible Isles

سازنده: Wondering Star‏ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 93.8/32 مگابایت زبان:

Dizzy Dwarves

  • بازی آفلاین است

اگر می‌خواهید سرعت عمل خودتان را به چالش بکشید و کمی آدرنالین خونتان را بالا ببرید، بازی Dizzy Dwarves انتخاب خوبی است. سازندگان بازی می‌گویند که از بازی Flappy Bird الهام گرفته‌اند و هدفشان ساخت یک بازی ساده و در عین حال چالش برانگیز بوده است.

با تقریب خوبی می‌توان گفت که سازندگان بازی به هدفشان رسیده‌اند زیرا این بازی گیم‌پلی و کنترل‌های کاملا ساده‌ای دارد اما در عین حال به علت سرعت بالای گیم‌پلی،‌ رد کردن موانع و دست و پنجه نرم کردن با دشمنان چالش برانگیز و حتی گاها سخت است.

Dizzy Dwarves

Dizzy Dwarves

سازنده: Silversun Solutions Pty Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 87.6/65 مگابایت زبان:

Night in the Woods

  • بازی آفلاین است

بازی Night in the Woods که قبلا برای کنسول و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود و جوایز زیادی را هم از آن خود کرده بود، کاملا ناگهانی برای پلتفرم iOS منتشر شد و همه را متعجب کرد.

بازی ماجراجویانه است و داستان گربه‌ای را روایت می‌کند که پس از اخراج شدن از دانشگاه به شهر زادگاهش برمی‌گردد و پس از مدتی زندگی کردن در شهر با چیزهایی روبرو می‌شود که با عقل جور در نمی‌آیند. او با دنبال کردن سرنخ‌ها به رازهای مخوفی می‌رسد که مدت زیادی است در این شهر مخفی مانده‌اند.

Night in the Woods

Night in the Woods

سازنده: Finji, LLC قیمت: 5.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2100 مگابایت زبان:

Shootin Star

  • بازی آفلاین است

بازی Shootin Star ظاهری کاملا خاطره‌انگیز دارد و احتمالا شما را به یاد اولین تجربه‌های بازی ویدیویی خواهد انداخت. این بازی هم محصول یک بازی‌ساز مستقل است و در آن با ستاره‌ی عجیب و غریبی روبرو هستید که از آسمان پایین افتاده و حالا می‌خواهد به جای خودش برگردد.

شما باید به این ستاره کمک کنید تا عوامل مزاحم را از سر راهش بردارد و تا جایی که ممکن است در آسمان بالا برود. این ستاره‌ی عجیب و غریب سلاح‌های مختلفی هم دارد که هر کدام تجربه‌ی متفاوتی از گیم‌پلی را به شما خواهند داد و بهتر است که هر کدام را جداگانه امتحان کنید.

Shootin Star

Shootin Star

سازنده: Steven Lefcourt قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 10.9/11 مگابایت زبان:

Blon

  • بازی آفلاین است

هفت سنگ این هفته را با Blon به پایان می‌بریم که یک پلتفرمر آرکید است و ظاهر غلط‌اندازی دارد. در نگاه اول به نظر می‌رسد که با یک بازی ساده روبرو هستید که قرار است اوقات فراغتتان را پر کند اما در حقیقت قرار نیست با یک گیم‌پلی ساده روبرو شوید.

البته می‌توانید سطح سختی بازی را از بخش تنظیمات تغییر دهید اما حتی سطح معمولی بازی هم چندان معمولی نیست و می‌تواند گاهی اوقات خیلی سخت باشد. باس فایت‌های بازی به معنی واقعی کلمه چالش برانگیز هستند و می‌توانند تمام انرژی و توجه شما را به خود معطوف کنند.

Blon

Blon

سازنده: Plug In Digital قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 136.9/45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی