ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی M52 5G از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و طراحی چشمگیر آن خبر می‌دهد

رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی M52 5G پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش شده که طراحی آن را از به خوبی نشان می‌دهد و اطلاعاتی از نمایشگر دستگاه ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌های منتشر شده، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

رندرهای جدیدی از گوشی میان‌رده گلکسی M52 5G پیش از فرارسیدن موعد رونمایی فاش شده که طراحی آن را از به خوبی نشان می‌دهد و اطلاعاتی از نمایشگر دستگاه ارائه می‌دهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد گلکسی M52 5G از نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. همچنین در رندرهای ارائه شده از گوشی میان‌رده سامسونگ، روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر آن دیده می‌شود.

گلکسی M52 5G

در رندرها همچنین طراحی پنل پشتی را نشان می‌دهد که طرح‌های خاصی به شکل نوارهای عمودی دارد. از آن جایی که با یکی از گوشی‌های سری M سامسونگ روبرو هستیم، می‌توان فرض کرد که غول فناوری کره برای ساخت بدنه دستگاه خود از پلاستیک استفاده کرده است.

میان‌رده 5G آینده سامسونگ از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که فلش LED نیز داخل همین ماژول مستطیل شکل دیده می‌شود.در لبه سمت راست دستگاه نیز دکمه پاور دیده می‌شود که حسگر اثر انگشت روی آن تعبیه‌ شده است. همچنین درست بالای آن دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارد و در سمت چپ نیز خشاب سیم‌کارت دیده می‌شود. ابعاد این گوشی ۷ در ۷۶ در ۱۶۴ میلی‌متر است و ۱۷۵ گرم وزن دارد.

طبق گزارش‌های قبلی گلکسی M52 5G از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای عکس‌های سلفی نیز سامسونگ از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر استفاده کرده است.

همچنین سامسونگ در میان‌رده‌ خود از چیپست اسنپدراگون 778G استفاده خواهد کرد و این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. با این وجود کاربران می‌توان حافظه داخلی آن را تا یک ترابایت از طریق کارت microSD افزایش دهند. علاوه بر این طبق مستندات مربوط به گواهی CCC موبایل مذکور ظاهرا با باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

گلکسی M52 5G سامسونگ به زودی در هند رونمایی خواهد شد. با این حال هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FAEZ_DEV
    FAEZ_DEV | ۱۹ شهریور ۱۴۰۰

    وقتی به طراحی ماژول دوربین این گوشی نگاه کردم یاد وان پلاس افتادم
    کسی میدونه چرا؟
    فقط من یادش افتادم یا بقیه هم یاد وان پلاس افتادن

مطالب پیشنهادی