ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی Wide5 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمندش با نام گلکسی Wide5 در کره جنوبی رونمایی کرد که البته در کشورهای دیگر با نام‌های مختلفی مانند گلکسی F42 5G به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند شباهت زیادی به ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمندش با نام گلکسی Wide5 در کره جنوبی رونمایی کرد که البته در کشورهای دیگر با نام‌های مختلفی مانند گلکسی F42 5G به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند شباهت زیادی به گلکسی A22 5G دارد و برای مثال هردو به تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده‌اند، با این حال کاملا با یکدیگر یکسان نیستند.

دیمنسیتی ۷۰۰، قلب تپنده دستگاه جدید کره‌ای‌ها با لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید می‌شود. این تراشه دو هسته کورتکس A76، پردازشگر گرافیکی مالی G57، مودم 5G زیر ۶ گیگاهرتز، وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۱ را در خود دارد. تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با وضوح فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند، اما خبری از رفرش ریت بالا در گلکسی Wide5 نیست.

دوربین اصلی گلکسی واید ۵ یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه‌ای و همین‌طور دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره‌مند است که بسته به کشور هدف تغییراتی خواهد داشت. درگاه microSD این محصول از کارت‌های حافظه تا حداکثر یک ترابایت ظرفیت پشتیبانی می‌کند. در این گوشی از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و برش V شکل استفاده شده است.

گلکسی Wide5

باتری این گوشی هوشمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گلکسی Wide5 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود و در کره جنوبی با قیمت ۳۸۵ دلار/۳۲۵ یورو به فروش می‌رسد. چنین قیمتی با توجه به قیمت ۲۳۰ یورویی گلکسی A22 5G‌ بالا به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی