ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 منتشر شد: احتمال عرضه در ماه آینده

وان پلاس امیدوار است با معرفی و عرضه وان پلاس بادز Z2، درصدی از بازار هدفون‌های بی‌سیم را به خود اختصاص دهد. سال گذشته این شرکت چینی با معرفی وان پلاس بادز شروع خوبی داشت ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

وان پلاس امیدوار است با معرفی و عرضه وان پلاس بادز Z2، درصدی از بازار هدفون‌های بی‌سیم را به خود اختصاص دهد. سال گذشته این شرکت چینی با معرفی وان پلاس بادز شروع خوبی داشت و پس از آن مدل، بادز Z را روانه قفسه‌های فروشگاه کرد که عمر باتری طولانی‌تر، پشتیبانی از شارژ سریع و مقاومت بهتر در مقابل آب را در مقابل قیمتی پایین ارائه می‌داد. حالا به نظر می‌رسد نسل بعدی‌اش با نام وان پلاس بادز Z2 به‌زودی از راه می‌رسد.

رندرهای بادز Z2 نشان از شباهت زیاد آن به نسل قبل دارد. این رندرها بر اساس تصاویر واقعی طراحی شده‌اند و احتمالا طرح نهایی را به تصویر می‌کشند. سری‌های سیلیکونی هدفون در این طرح‌ها کاملا مشخص است و به نظر می‌رسد برای فعالیت‌های ورزشی مناسب باشد. علاوه بر این، هدفون جدید وان پلاس از سنسور پوشیدن بهره‌مند است که مانند ایرپاد زمانی که آن را از گوش خود خارج کنید، موسیقی یا محتوای در حال اجرا متوقف می‌شود.

کیس قابل شارژ هدفون جدید وان پلاس مانند نسل قبلی‌اش طراحی بیضی شکل و ظاهری شبیه قرص دارد و به وسیله پورت USB-C می‌توان آن را شارژ کرد. همچنین یک LED کوچک روی آن وجود دارد که هنگام شارژ شدن به رنگ سبز در می‌آید. مشخصات زیادی از این محصول منتشر نشده و گمانه‌زنی‌ها تنها به قیمت مقرون به‌صرفه و ویژگی حذف نویز فعال اشاره دارند.

انتظار می‌رود هدفون جدید وان پلاس مهرماه عرضه شود. ناگفته نماند سال گذشته نیز وان پلاس در همین تاریخ از بادز Z رونمایی کرد. گفته می‌شود در این ماه گوشی موردانتظار OnePlus 9R T نیز رونمایی می‌شود. بنابراین ممکن است این دو محصول در کنار یکدیگر معرفی و روانه بازار شوند و باید دید وان پلاس رویدادی برای معرفی این محصولات درنظر دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی