ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE 5G با چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ در کنسول گوگل پلی رویت شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی S21 FE 5G در اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل اکتبر است. حالا این گوشی هوشمند در کنسول گوگل پلی قرار گرفته که در کنار تراشه اگزینوس ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی S21 FE 5G در اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل اکتبر است. حالا این گوشی هوشمند در کنسول گوگل پلی قرار گرفته که در کنار تراشه اگزینوس ۲۱۰۰، اطلاعات دیگری هم در اختیارمان قرار می‌دهد.

گلکسی S21 FE 5G از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ برخوردار است که یک هسته Cortex-A78 با فرکانس ۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز دارد. اگرچه در کنسول گوگل پلی به یک هسته Cortex-A78 اشاره کرده، اما این تراشه یک هسته Cortex-X1 دارد و احتمالا با یک اشتباه روبه‌رو هستیم.

در کنسول گوگل پلی ۸ گیگابایت رم، اندروید ۱۱ و پردازشگر گرافیکی Mali G78 دیگر مشخصات این دستگاه هستند. از آنجا که انتشار رابط کاربری One UI 4 با تاخیر مواجه شده، احتمالا شاهد استفاده از رابط کاربری One UI 3.1.1 برای آن خواهیم بود. طبق این مشخصات، گلکسی S21 FE 5G نه تنها می‌تواند کارهای روزمره را به خوبی انجام دهد، بلکه مشکلی در انجام وظایف سنگین هم نخواهد داشت.

رزولوشن نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد گلکسی S21 FE برابر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و یک بریدگی قطره‌ای در بالای آن، دوربین سلفی را میزبانی خواهد کرد. در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه قرار می‌گیرد که شامل سنسورهای ۳۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی می‌شود. باتری این دستگاه ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مانند دیگر مدل‌های سری اس، جدیدترین عضو این خانواده هم در برخی بازارهای اروپایی و آمریکایی به جای پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰، از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. گفته شده گوشی گلکسی اس FE 21 در اواخر ماه اکتبر راهی قفسه‌ فروشگاه‌ها می‌شود، البته سامسونگ هنوز اطلاعات فوق را تایید نکرده و نمی‌توان چندان به آن اطمینان داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

    کاش با پردازنده کوآلکوم بود

مطالب پیشنهادی